Kampanja puna ljubavi

Iz Imaga nam stiže najnapetija kampanja ove godine, kampanja u koju se uključila skoro cijela Hrvatska i u kojoj je na kraju opet pobijedila samo ljubav.

Iz Imaga nam stiže najnapetija kampanja ove godine, kampanja u koju se uključila skoro cijela Hrvatska i u kojoj je na kraju opet pobijedila samo ljubav.

dolazakImago je za Janinu novu ediciju Ljubav osmislio kampanju u kojoj se o ljubavi ne priča, nego se ljubav živi, osjeća i dijeli. Sve je započelo postavljanjem kamere na krov kuće u Brodskom Varošu gdje već 14 godina svoju ljubav čuvaju dvije najpoznatije rode na svijetu, Malena slomljenog krila i Klepetan koji joj se svakog proljeća vraća s juga. Ove godine je zahvaljujući ovoj kampanji, Klepetanov povratak je, putem Janinog 24-satnog prijenosa UŽIVO, mogao pratiti cijeli svijet. Osim što su ovu prekrasnu ljubavnu priču mogli pratiti, korisnici su se u nju mogli i uključiti slanjem svojih poruka ljubavi te na taj način uljepšati iščekivanje Klepetana.

Kampanja je zaživjela kroz gotovo sve medije, a najveći odjek je postigla na online kanalima i društvenim mrežama. Iščekivanje Klepetana uživo je gledano preko 2,3 milijuna minuta dok je putem društvenih mreža podijeljeno na tisuće poruka ljubavi inspiriranih Malenom i Klepetanom.

Vrhunac kampanje se dogodio jučer oko 15 sati kad se Klepetan, nakon 6 dana kašnjenja i 14000 prijeđenih kilometara, konačno vratio svojoj Malenoj.

Ljubav je opet pokazala da ne poznaje granice, a u Imagu su pokazali da granice ne poznaje niti kreativnost.

Kampanju pogledajte na vodasporukom.com/samoljubav.

Imago reklamna agencija:

Autor ideje, art&innovation director: Darko Bosnar

Glavni kreativni direktor, copywriter: Igor Mladinović

Account manager: Sarah Prevedan

Dizajnerica: Srećka Gmaz