KIOSK Branding Conference predstavio lineup s 11 globalnih i preko 20 regionalnih imena
Na pop-up eventu održanom u petak, 26. rujna u Zagrebu predstavljen je lineup KIOSK Branding Conferencea, konferencije koja će se održati 6. veljače 2026. u Laubi. Jedanaest međunarodnih govornika, više od dvadeset regionalnih stručnjaka i posebni gosti okupljeni su u programu koji će Zagreb na jedan dan pretvoriti u središte kreativne industrije.
Globalna imena s impresivnim portfeljem
Među međunarodnim sudionicima izdvajaju se Studio Herrström (Austria), poznat po suradnjama s glazbenim i tehnološkim gigantima poput Spotifyja, Sony i Discorda, te Leslie David Studio (Francuska), čiji je rad oblikovao vizualne identitete za Chanel, Prada, Louis Vuitton, Glossier i Zaru. Svoj dolazak najavili su i londonski Rosie Lee Group, čiji su projekti obuhvatili brendove kao što su Nike, Beats by Drake, Vans, New Balance i Timberland, te švedski kreativni kolektiv SNASK, poznat po suradnji s Metom, XBOX i Klarnom. Na pozornici će se pojaviti i veteran glazbene industrije – Blake Price iz Universal Music Group For Brands (UK) koji je radio s imena kao što su Taylor Swift, Katy Perry, Olivia Rodrigo i drugi. Tu je i mladi Joel Marlinarson (Coldest Creative), britanski strateg i kreator sadržaja iza projekata za British Vogue, Pull&Bear i viralni format Chicken Shop Date. Iz automoto industrije, KIOSK dovodi Global Brand & Marketing Team iz Cupre – brand koji je ove godine osvojio prestižnu nagradu “Trendiest Brand of the Year”, potvrdivši svoju poziciju pionira koji spaja performanse, dizajn i lifestyle.
Regionalna scena i posebni gosti
Uz snažan međunarodni program, KIOSK donosi i istaknuta imena regionalne scene – dizajnere, stratege, kreativce, brend menadžere, direktore, osnivače i urednike koji će biti dodatno predstavljeni u sljedećim mjesecima. Konferenciju će dodatno obogatiti i posebni gosti, Saša J. Mächtig iz Slovenije, autor legendarnog kioska K67, te redatelj K67 dokumentarca Filip Filković Philatz.
Platforma za industrijski dijalog
Pop-up večer u Zagrebu poslužila je kao uvod u konferenciju: uz panel s organizatorima, ekskluzivni KIOSK koktel i DJ setove SZCH-a i fro.evera, naglasila je da KIOSK nije samo konferencija, već iskustvo. Svojim programom u veljači, KIOSK Branding Conference pozicionira se kao platforma na kojoj se susreću globalna iskustva i lokalne perspektive, otvarajući dijalog o ulozi brendova u suvremenoj kulturi, njihovom utjecaju na poslovanje i kreativne industrije te mogućnostima koje nastaju na spoju dizajna, marketinga i umjetnosti.
Među potvrđenima su i predstavnici HURA-e i naših članica, poput Davora Brukete (Bruketa&Žinić&Grey), Frana Mubrina (404, MYTY), Helene Kuhar (404 Agency), Lucije Potočnik (Studio Sonda), Luke Mavretića (Imago Ogilvy), Nebojše Grbačića (CVOKE, Copyraonica), Tomislava Kučine (Boiler, Degordian) i Dunje Ivane Ballon (HURA, DK & IAB Croatia).
Za puni lineup i više informacija posjetite kioskconference.com.