Komunikacijski laboratorij preuzeo komunikacijsku podršku za Kaufland Hrvatska k.d.
Agencija je od sada zadužena za odnose s medijima, komunikacijsko savjetovanje i rad na projektima društvene odgovornosti.
Hrvatska agencija Komunikacijski laboratorij započela je suradnju s Kauflandom u Hrvatskoj, maloprodajnim lancem čije se poslovanje temelji na visokim standardima učinkovitosti, odgovornosti i dosljednosti. Suradnja obuhvaća strateško savjetovanje, upravljanje odnosima s medijima te komunikacijsku podršku u projektima društvene odgovornosti i održivosti.
Kaufland njeguje sustavan pristup u svim aspektima poslovanja, od unutarnjih procesa do načina na koji se obraća javnosti. Takvo okruženje zahtijeva promišljen, jasan i funkcionalan komunikacijski model, a u Komunikacijskom laboratoriju takav pristup nije iznimka, već standard.
Postoje suradnje koje vas dodatno oblikuju. Kada vas angažira sustav koji jasno zna tko je i što želi, to doživljavamo kao veliko povjerenje. Naš je posao tu priču prevesti u komunikaciju koja stoji iza svake riječi, izjavila je Manuela Šola, osnivačica i vlasnica Komunikacijskog laboratorija, te dodala: S Kauflandom je suradnja krenula prirodno. Od početka smo dijelili istu perspektivu, a to je da komunikacija treba imati svrhu, biti konkretna i donositi rezultat.
U Kauflandu se komunikacija ne odvaja od poslovne strategije, već živi kao njezin sastavni dio. Zbog toga se pažljivo biraju suradnici koji mogu pratiti taj ritam, ali i aktivno doprinositi.
Kada tražimo vanjske poslovne partnere, važno nam je da razumiju naš način rada, da slušaju s namjerom i razmišljaju dugoročno. U Komunikacijskom laboratoriju pronašli smo upravo to – tim koji ne nudi generička rješenja, već s nama razrađuje što baš za nas ima smisla i što će zaista funkcionirati, istaknula je Marija Franić iz Kauflanda Hrvatska k.d.
Za Komunikacijski laboratorij, suradnja s Kauflandom nastavak je dugogodišnjeg rada s organizacijama koje ne traže isključivo vidljivost, već jasnoću, kontinuitet i sadržaj. To su suradnje koje ne počinju kampanjom, nego međusobnim razumijevanjem i razvijaju se kroz konkretan rad, uzajamno povjerenje i zajedničke standarde.