Kotizacije za najbrže studente: U partnerstvu sa Zabom uživajte na Danima komunikacija!
Osoba s najbržim prstom koja ovim povodom ugovori Zabin Paket za mlade dobit će ne samo priliku sudjelovanja na Danima komunikacija u Rovinju već i smještaj u hotelu Lone, a za sljedećih su 49 prijavitelja osigurane besplatne festivalske kotizacije!
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, u svom će se desetom izdanju održati od 11. do 14. travnja 2024. godine u sunčanom Rovinju. Organizatori HURA i IAB Croatia za sudionike pripremaju program s najistaknutijim imenima komunikacijske industrije, stoga su, zahvaljujući sponzorstvu Zabe, odlučili pružiti priliku za besplatno sudjelovanje budućim korisnicima Paketa za mlade Zagrebačke banke, studentima mlađima od 26 godina. Ta sjajna mogućnost dostupna je onima koji će Paket za mlade tek ugovoriti do početka festivala.
KAKO SE PRIJAVITI?
Prva osoba koja se prijavi na [email protected] i potvrdi da se slaže sa sljedećim uvjetima dobit će ne samo besplatnu festivalsku kotizaciju već i smještaj u ekskluzivnom hotelu Lone, a za sljedećih su 49 najbržih prijavitelja koji ispune uvjete osigurane besplatne kotizacije za Dane komunikacija. Osim najbržeg prsta, potreban je i dokaz o tome da ste student koji ima manje od 26 godina te da ćete pokrenuti proces ugovaranja Paketa za mlade u Zagrebačkoj banci, koji će biti potrebno predočiti organizatorima pri dolasku na festival.
Foto: Maistra
NAJAVLJENA PRVA VELIKA IMENA FESTIVALA
Dani komunikacija nadaleko su poznati upravo po tome što sa svojim sudionicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspješno ruše unaprijed postavljena očekivanja te otvaraju prostor slobode za kreativnu genijalnost, povezivanje, nova učenja i spektar ideja koje iz njih proizlaze.
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Ovakav postav bilo bi šteta propustiti, osobito kada vas od besplatne kotizacije dijeli svega nekoliko koraka. Sve informacije o natječaju pronađite na poveznici, a nove najave programskih sadržaja i više informacija o festivalu dostupni su na službenim stranicama Dana komunikacija.
Foto: Maistra