Kvartalno izvješće o radu EACA-e: oglašavanje alkoholnih pića, izbori za EU Parlament, OBA i druge teme
Misija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.
Misija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.
Najnovije kvartalno izvješće EACA-e uključuje sljedeće teme:
- Alcohol Advertising
- Corporate Social Responsibility
- Data Protection Regulation
- European Parliament Elections
- Green Claims
- Online Gambling Advertising
- Media Talks – European Commission
- Report on Business Services
Izvješće u cjelosti možete preuzeti ovdje: EACA Quarterly Lobbying Report_May 2014