Kvartalno izvješće o radu EACA-e: oglašavanje alkoholnih pića, izbori za EU Parlament, OBA i druge teme

Misija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.

CaptureMisija Europskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (EACA) je zauzimanje za optimizaciju legislative marketinške industrije, visoke profesionalne standarde, poboljšanje suradnje agencija, oglašivača i medija, podizanja svijesti važnosti marketinške komunikacije za društvo i gospodarstvo te samoregulatorne inicijative koje potiču inovativan advertising i informiranje potrošača.

Najnovije kvartalno izvješće EACA-e uključuje sljedeće teme:

  1. Alcohol Advertising
  2. Corporate Social Responsibility
  3. Data Protection Regulation
  4. European Parliament Elections
  5. Green Claims
  6. Online Gambling Advertising
  7. Media Talks – European Commission
  8. Report on Business Services        

Izvješće u cjelosti možete preuzeti ovdje: EACA Quarterly Lobbying Report_May 2014