Lideri komunikacijskih agencija na HURA CEO Eventu u Rovinju raspravljali o budućnosti industrije

Rezultati ostvareni tijekom prethodne godine i budući pothvati industrije samo su neke od tema kojima je bilo posvećeno svečano godišnje okupljanje CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije, koje se u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) održalo 13. i 14. studenog 2025. u Grand Park Hotelu Rovinj.
Ovom je događanju cilj, uz umrežavanje i razmjenu iskustava, i rasprava o izazovima i budućnosti struke – stoga je ove godine za lidere agencijskog biznisa u Hrvatskoj uključivao dvodnevni program koji spaja strateške sadržaje, razmjenu iskustava i umrežavanje u vrhunskim uvjetima. Prvi dan, uz svečanu skupštinu, bio je posvećen i polugodišnjem Forumu članstva, na kojem se razgovara o najvećim temama bizinisa. Središte drugoga dana okupljanja bio je masterclass usmjeren na internacionalizaciju poslovanja te jačanje kapaciteta HURA-inih agencija pod vodstvom Janusza Stabika, savjetnika specijaliziranoga za pozicioniranje, izgradnju visokoučinkovitih timova, optimizaciju procesa i modela cijena te usmjeravanje lidera.

Podsjetimo, agencije članice HURA-e raspolažu većinom ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a u 2024. godini ostvarile su rekordne ukupne prihode u visini od gotovo 400 milijuna eura, pokazao je pregled u kojem su korišteni javno dostupni podaci u bazi Digitalne komore i FINA-e (info.BIZ), što je ujedno povećanje od gotovo 15 posto u odnosu na 2023. godinu. Od toga je 75,7 milijuna eura fakturirano na međunarodnim tržištima.

Kvaliteta njihova rada prepoznata je na domaćim strukovnim natjecanjima – kao i na akademskoj razini uključivanjem njihovih projekata u novi sveučilišni udžbenik Marketinška komunikacija – a uručene su im i brojne velike međunarodne prestižne nagrade. Žirirali su pritom i na mnogim lokalnim, ali i međunarodnim i svjetskim natjecanjima – često kao prvi, a i jedini predstavnici iz regije.
Tijekom 2025. godine agencije su ujedinjene u HURA-i uspješno organizirale nacionalni festival kreativnosti i tržišnih komunikacija Dane komunikacija, nacionalna strukovna natjecanja, kao i jedno regionalno; sudjelovale su u 15 HURA-inih evenata i edukacija, svojim znanjima i iskustvima kontinuirano unapređujući tržište, što se naročito oslikava u radu HURA-inih radnih skupina na novim smjernicama dobre prakse, sudjelovanjem u javnim raspravama, kao i u 3 istraživanja o komunikacijskoj branši koja je HURA tijekom 2025 provela. Kroz IAB Croatia, HURA-inu inicijativu, uz izdavanje Smjernica za bolje influencanje, pokrenuta je i velika nacionalna kampanja Važno je znati kad se plati.

O HURA-i
HURA je osnovana 1999. godine s ciljem profesionalizacije industrije i zastupanja interesa svojih članica. Članstvo obuhvaća 64 agencije – neke od najnagrađivanijih i najuspješnijih u zemlji – specijalizirane za komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, digitalne komunikacije i kreativne usluge:
404 / Abeceda komunikacije / Advans Adria / Arbona / Ascanius media / BBDO Zagreb / Bruketa&Žinić&Grey / CMG Digital / CTA komunikacije / Cvoke / Degordian / dentsu Croatia / DIVISION 4 VISION / WPP Media Croatia / Mater Agency / Fabula / Fakat / Futura DDB / Spring and shift / Human / I to nije sve / Imago Ogilvy / IMC Agencija / Izone / Kofein / Komunikacijski laboratorij / Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri / Kontra digital / KPR / Laconiq / Libra / Luna&Točka / Manjgura / McCann Zagreb / Millenium promocija / MMB Media Agentur / Morgan Grey / Narativ komunikacije / Nivas / OMD Media / Omega Komunikacije / Organizacija / Pragma / Priredba / Pro media group / Promosapiens / Publicis / Real grupa / RED agencija / Rinzol / S.T.A.R. Digital / Studio Sudar / SeekandHit / Sintagma Media / Spotstudio / Status grupa / Studio Nexus / Studio Sonda / Studio Šesnić & Turković / Tumpić/Prenc / Universal Media / Ured za ideje / Val grupa / ZOO agencija