Medijska pismenost još bliža roditeljima
UNICEF i Agencija za elektroničke medije (AEM) predstavljaju drugi val kampanje za podizanje medijske pismenosti.
Na pripremi Preporuka za zaštitu djece i sigurno korištenje elektroničkih medija s Agencijom za elektroničke medije u svibnju ove godine surađivala je i HURA.
U suradnji s UNICEF-om, Agencija za elektroničke medije putem portala medijskapismenost.hr sada je napravila novi iskorak u medijskom osnaživanju roditelja i učitelja. Medijskom kampanjom pozvat će roditelje, skrbnike i učitelje diljem Hrvatske da se pridruže rastućoj zajednici korisnika portala o „abecedi 21.stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom. Kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali.
Portal medijskapismenost.hr namijenjen je svima kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija. Više o tome kako mediji, medijske platforme i proizvodi mogu utjecati na razvoj djece mogu saznati iz članaka i komentara koji obuhvaćaju širok spektar tema kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj i sl. Jednako tako portal nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama.
Kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi, među kojima su Bojana Gregorić, Marija Miholjek, Davor Meštrović, Tomislav Jelinčić, Maja Vučić, Ana Tkalac Verčić te pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić.