Najbolje svjetske agencije na festivalu #KAKTUS2015
Prvi srpski Festival integriranih komunikacija – KAKTUS 2015. pod sloganom “Ideje koje opstaju” ponudit će u Beogradu 29. listopada bogat i zanimljiv program iz različitih područja integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svjetskih trendova.
Dnevni konferencijski dio festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Europe i svijeta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, Catalin Dobre, Toygun Yılmazer, Mike Brandt kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić.
Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed osnivači su Pop Up agencije iz Londona. Oni smatraju da nijedan brief nije težak, kao i da je globalno umrežavanje obavezno. Njihova predavanja na Cannes Lions, Eurobest i Dubai Lynx festivalima ocijenjena su veoma visokim ocjenama. Na festivalu Kaktus 2015 govorit će na temu “You only need 48 hours to solve a brief“.
Catalin Dobre trenutno radi na poziciji izvršnog kreativnog direktora u agenciji McCann Bukurešt te se može pohvaliti s čak 21 osvojenim Kanskim lavom. Osvojio je i D&AD žutu olovku, Grand Prix na Eurobest i Cresta festivalu, kao i nekoliko zlatnih, srebrnih i brončanih nagrada na najvećim marketinškim festivalima širom svijeta. Na festivalu u Beogradu govorit će na veoma zanimljivu i intrigantnu temu “The Underdogs Academy“.
Toygun Yilmazer trenutno se nalazi na poziciji Chief Strategy Officer u agenciji TBWA\Istanbul, koja predstavlja najveću i najnagrađivaniju agenciju u Turskoj. Stjecao je iskustvo i u TBWA agencijama u Londonu i Hamburgu. U svojem dugogodišnjem agencijskom radu surađivao s velikim brojem svjetskih brendova poput Niveae, Henkela, Adidasa, Absoluta, Nissana i ostalih, a bio je i član žirija na natjecanjima Euro Effies i Effie Turkey. Sa sudionicima festivala Kaktus 2015 podijelit će svoja iskustva na temu “Working at the Speed of Culture“.
Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, 29. listopada u Beogradu govorit će na temu “Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign“, dok će Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague začiniti program ukusnom temom “Serving Creativity“.
Na festivalu KAKTUS 2015 govorit će i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber; Marijana Prpić, brending direktorica u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktorica marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Europu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA.
Večernji program festivala obilježit će dodjela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodjeljuju u 13 kategorija organizacijama, kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrirane kampanje u protekloj godini.
Više informacija o festivalu pronađite na www.kaktus.rs.