Nakon prestižnih europskih nagrada, Studio Tumpić/Prenc nagradio i američki Dieline
Studio Tumpić/Prenc izborio je čak četiri nagrade u samo tri tjedna – i to na dva kontinenta. Nakon D&AD-a i European Design Awardsa, na adresu ovog hrvatskog studija stigla je i nagrada američkog Dieline Awards za projekt Istriana.
Studio Tumpić/Prenc brojnim se nagradama plasirao u sam vrh kako europskog tako i svjetskog dizajna. Na European Design Awards dizajn kataloga Studija Kappo nagrađen je broncom dok je zlato osvojila signalizacija bazena u Rovinju, projekt koji je prepoznat i na IIID Award, te je i finalist u natječaju Communication Arts. Projekt dizajna pakiranja maslinovog ulja Istriana nagrađen je pak na D&AD-u, kao i na recentnom američkom Dielineu, a rad je ušao i u finale Pentawardsa, još jednog cijenjenog svjetskog natjecanja najboljih ambalaža.
Na Dieline Awardsu, svjetskom natjecanju osmišljenom isključivo za dizajn ambalaže održanom proteklog tjedna, dizajn Istriane klijenta E Pluribus Unum nagrađen je srebrom u kategoriji hrane, točnije Začini, ulja i umaci, što je Studiju Tumpić/Prenc “otvorilo prozor” prema globalnoj publici. Naime, Dieline već četrnaest godinu objavljuje istoimeni internetski magazin, koji godišnje broji više od 7 milijuna jedinstvenih pregleda.
Baš kao što je prošle godine to bio dizajn etikete Vina Šuran, tako sada na ovoj najposjećenijoj i najčitanijoj stranici posvećenoj dizajnu ambalaže stoji Istriana, koja je svoje mjesto izborila među 1600 prijava iz 26 zemalja svijeta.
Ova nagrada slavi jedinstvene, velike ideje, a upravo je takva i ideja koja stoji iza Istriane, pretočena u projekt u suradnji s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
Radi se o pomno zamišljenoj etiketi boce koja prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje. Sve to naglašava vezu s prošlošću, točnije s dobom Rimskog Carstva kad je istarsko maslinovo ulje bilo sinonim kvalitete. No, raspadom Carstva Istra više nije uživala stečeni ugled, ali se zbog svojih prirodnih uvjeta ponovno vratila na scenu kao jedna od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu. Fragmenti zaboravljenog znanja tako su dali život suvremenom maslinarstvu, baš kao što je to prikazano ovim dizajnom. Osim toga, narančasti ton terakote posebno je izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži određeni postotak prave istarske zemlje na kojima tvrtka E Pluribus Unum brine o 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
Dieline svojim natjecanjem podiže svijest o golemoj vrijednosti dobro dizajnirane ambalaže robne marke, a one najbolje kreatore – inovatore u industriji nagrađuje u sklopu HOW Design Live festivala. Ove su godine nagrađeni kreatori svoja priznanja primili u Nashvilleu te će na stranicama Dielinea ostati zabilježeni kao primjeri budućnosti packaginga.