Ne morate biti u Rovinju da biste bili u središtu zbivanja – pratite Dane komunikacija online!

FOMO je stvaran, ali predavanja vodećih svjetskih stručnjaka komunikacijske industrije ipak ne morate propustiti: zbivanja glavne festivalske dvorane moći ćete pratiti i iz udobnosti svoga ureda ili doma – ili odakle god se nalazili.

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među stručnjacima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu.

Stoga, za sve koji se ove godine neće uspjeti uživo pridružiti zajednici marketingaša, kreativaca, digitalaca, PR-ovaca i svih zaljubljenika u tržišne komunikacije, popularni festival ima sjajnu vijest. Predavanja glavne dvorane moći će se pratiti i live uz online/hybrid event partnera Dana komunikacija – Confivu, a sve informacije o pristupačnim online kotizacijama dostupne su na poveznici.

Pripremaju se i offline razgovori za sve zaljubljenike u evente i njihove nove mogućnosti – isključivo uživo na Danima komunikacija:

  • Nekad tek dodatak kampanjama, danas ključni dio brend strategije — eventi mijenjaju pravila igre. Kako mjeriti njihovu vrijednost kada ROI uključuje emocije, pripadnost i dugoročno povjerenje? Razgovor The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience, koji će moderirati Lara Stolnik (direktorica, Selotejp) uz sudionike Tomicu Hrupelja (kreativni direktor / vlasnik, Organizacija), Sanelu Seferagić Filipić (direktorica i vlasnica, RED agencija), Marka Pericu (izvršni direktor i osnivač, fakat.) i Tomu Ricova (direktor Weekend Media Festivala), otkrit će kako iskustva oblikuju brendove i zašto događanja više nisu opcija, već potreba.
  • Za sve one koji istražuju nove mogućnosti evenata i njihovih AI, hibridnih i virtualnih inačica – a prvenstveno one koji žele kreirati nezaboravne evente bez obzira na format – više će o tome na Danima komunikacija moći saznati u razgovoru naziva How to Make Your Events Better by Confiva koji će moderirati Bojan Mandić(direktor, Mamazone) uz sugovornike Amelu Sambolić Beganović (regionalna konzultantica, Nacionalni institut za obrazovanje Slovenije), Marka Ščeka (Chief Product Officer, Confiva) i Admira Sinanija (Sales & Account Lead, Entrio).

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

Podsjetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je niz predavača izuzetnog postava regiji omiljenih Dana komunikacija koji će se moći pratiti online – sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija; najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machado powered by A1; Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u; Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michael CorcoranInternet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira; Marisha Lakhiani, stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja i drugi.

Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera, ili zbivanja glavne dvorane pratiti online, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.