Nikola Bubanj predsjednik je ovogodišnjeg žirija za nagrade Sempler

Zirija SemplerNa čelu deveteročlanog međunarodnog žirija koji će ove godine dodijeliti nagrade Sempler za najbolje regionalne medijske strategije bit će Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske grupe Grey Adriatic & Balkans.       

Pri ocjenjivanju pridružit će mu se i Dinko Brčić, voditelj planiranja u hrvatskoj marketinškoj agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenske agencije Luna TBWA, Iva Djurković, izvršna direktorica srpske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica i regionalna medijska direktorica u medijskoj agenciji Unex Media iz Hrvatske, Goran Medić, direktor Fructala iz Slovenije, Ana Mirković, izvršna direktorica Instituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, voditeljica marketinga za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju u poduzeću The Coca-Cola Company te Davor Runje, suosnivač hrvatske digitalne agencije Drap.

Prijave za Sempler natjecanje službeno su otvorene, a radovi se mogu slati najkasnije do 7. studenoga 2016. Pobjednici će biti poznati na konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 24. i 25. studenoga  u Portorožu.

Više informacija o prijavi i samom natjecanju pronađite na: www.sempl.si.