Objavljeni su stručnjaci koji će izabrati najbolje projekte na regionalnom natjecanju BalCannes!
BalCannes okuplja najbolje projekte iz regije, a o dobitnicima nagrada odlučuju stručni žiriji agencija, oglašivača i medija. U nastavku pronađite popise stručnjaka koji će ove godine biti zaslužni za odabir najboljih u regiji.
Natjecanje kreativnosti BalCannes predstavlja ključno mjesto okupljanja najvećih regionalnih kreativaca i stručnjaka iz oglašivačke industrije. Projekti se natječu u 22 različite kategorije, a ove godine će ih ocjenjivati žiriji sastavljeni od predstavnika oglašivača i agencija. Uz to, žiri strukovnih medija dodijelit će posebnu nagradu Editor’s Pick Award, čiji je cilj prepoznavanje i nagrađivanje najistaknutijih projekata iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.
Stručnjaci iz agencijskih redova koji će odabirati najbolje među projektima iz cijele regije jesu:
Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvatska), Elena Bozhinova (IDEA Plus 360 Communications, Sjeverna Makedonija), Bojan Dodevski (McCann Skopje, Sjeverna Makedonija), Matjaž Germ (Agencija 101, Slovenija), Veljko Golubović (New Moment, Srbija), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, Bosna i Hercegovina), Brankica Janković (Aquarius, Bosna i Hercegovina), Đorđe Janković (Friday Finally, Srbija), Elma Kadrić (Via Media, Bosna i Hercegovina), Nermin Nino Kasupović (Effect Agency, Bosna i Hercegovina), Petra Krulc (Futura DDB, Slovenija), Tine Lugarič (Trampolin, Slovenija), Predrag Nikolovski (AdValue, Sjeverna Makedonija), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc, Hrvatska), Anja Radulović (Leo Burnett Belgrade, Srbija), Klemen Šefer (Pristop, Slovenija), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi, Sjeverna Makedonija), Gordan Turković (CTA komunikacije, Hrvatska), Žarko Veljković (Jazavac i Utorak, Srbija) i Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).
Oglašivačku perspektivu ove će godine zastupati sljedeći stručnjaci:
Amra Babić (BBI Banka, Bosna i Hercegovina), Branka Bajt (Hrvatski Telekom, Hrvatska), Jovan Bugarčić (AD IMLEK, Srbija), Hrvoje Filipčić (Perutnina Ptuj, Slovenija), Ivana Fočić (Radenska Adriatic, Hrvatska), Manja Gradišek (NLB, Slovenija), Irena Knežević (Hemofarm Banjaluka, Bosna i Hercegovina), Marina Knežević (Kraš, Hrvatska), Mia Lasić (Addiko Bank, Hrvatska), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom, Bosna i Hercegovina), Miodrag Marinković (Frikom, Srbija), Maja Naumovska Saveska (HALKBANK AD Skopje, Sjeverna Makedonija), Jelena Pavićević (Apatinska pivara, Srbija), Aleš Petejan (Mastercard, Slovenija), Elena Ristovska (A1 Makedonija, Sjeverna Makedonija), Anita Srac (Lidl Slovenija, Slovenija), Ljubica Stojić (Violeta, Bosna i Hercegovina), Nataša Šarčević (Atlantic Grupa, Srbija) i Katerina Teovska (Pivara Skopje, Sjeverna Makedonija).
BalCannes Editor’s Pick Award, posebna nagrada za najbolji projekt prema kriterijima urednika i medijskih profesionalaca, a žiri medija BalCannesa već tradicionalno čine predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji:
Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, Bosna i Hercegovina), Boris Eftimovski (Marketing 365, Sjeverna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).
Na natjecanje je moguće prijaviti cjelovite, integrirane kampanje, kao i pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođenu tijekom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. 1. 2023. do 20. 1. 2025. Kasni prijavni rok završava 20. 1. 2025.
Prijava na BalCannes iznimno je jednostavna – dovoljno je ispuniti prijavnicu te priložiti kratki videosažetak ili PDF dokument, a sve informacije o prijavi dostupne su u pravilniku te na službenim stranicama natjecanja.