Otvorena nova sezona IdejeX, koja donosi osvježene kategorije te novosti u formiranju žirija

Otvorene su prijave za novo izdanje IdejeX, natjecanja koje već godinama predstavlja središnje mjesto vrednovanja agencijske kreativnosti, a u svojoj novoj sezoni donosi razvoj kategorija i precizno definiran okvir natjecanja.

 

IdejaX, najvažnije nacionalno natjecanje kreativnih agencija, organizirano pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u okviru festivala Dani komunikacija, otvara prijave za novo izdanje. Ovogodišnja IdejaX donosi niz prilagodbi usmjerenih na precizno definiranje okvira natjecanja, dodatno razrađene digitalne kategorije te novosti u procesu formiranja žirija. IdejaX već godinama predstavlja središnje mjesto vrednovanja kreativne izvrsnosti u Hrvatskoj, s fokusom na agencijsku kreativnost, strateško razmišljanje i profesionalne produkcijske standarde.

KREATIVNA ARENA ZA AGENCIJE

U središtu IdejeX radovi su i projekti nastali u agencijskom okruženju, što znači da se na IdejuX mogu prijaviti kreativni proizvodi agencija, bilo specijaliziranih (kreativnih / dizajnerskih / social / PR / digital / medijskih / event) ili integriranih.

Pravilnik IdejeX za 2026. godinu dodatno je razrađen s ciljem preciznog definiranja uvjeta sudjelovanja i procesa ocjenjivanja. Izmjene su usmjerene na očuvanje transparentnosti, integriteta natjecanja i ravnopravnih uvjeta za sve sudionike. Best on Market, Best in Channel, Best Branding & Rebranding, Best of Positive Change – četiri su natjecateljske skupine u kojima prijavitelji i ove godine mogu pokazati snagu i uspješnost svojih najboljih kreativnih ideja.

RAZVOJ KATEGORIJA U SKUPINI II. BEST IN CHANNEL

U skladu s razvojem tržišta i promjenama u načinu na koji se danas planiraju i realiziraju digitalni projekti, ažurirane su kategorije unutar skupine II. Best in Channel. Uz manje promjene u nazivima i opisima nekih od kategorija uvedena je i kategorija Najbolji online video, koja objedinjuje dosadašnje podjele na kratki i dugi format, reflektirajući suvremene prakse u produkciji i distribuciji videosadržaja, kao i kategorija Najbolji digitalni proizvod, koja je sada proširena i obuhvaća promotivne i informativne web-stranice, e-commerce platforme i mobilne aplikacije, čime se odgovara na sve širi raspon digitalnih rješenja koja agencije razvijaju za svoje klijente.

NOVOSTI U FORMIRANJU ŽIRIJA

Uz članove žirija koji pravo sudjelovanja ostvaruju na temelju postignuća u prethodnoj sezoni, IdejaX 2026 uvodi mogućnost prijave za do tri otvorena mjesta u žiriju. Svi zainteresirani istaknuti kreativni direktori ili direktorice, odnosno osobe s ekvivalentnim titulama iz agencija članica HURA-e, mogu se samostalno nominirati za članstvo u žiriju, pod uvjetom da njihov predstavnik već nije već pozvan u žiri prema rang-listi.

Ovom izmjenom dodatno se otvara prostor za raznolikost iskustava i perspektiva u procesu ocjenjivanja.

PRIJAVITE SVOJ RAD NA IDEJUX DO 6. OŽUJKA 2026.

Za prijavu je potrebno ispuniti online obrazac u kojem se navode osnovni podaci o radu, uključujući naziv projekta, agenciju i klijenta, odabranu kategoriju, strateške partnere te pojedince čiji je doprinos bio ključan za uspješnu realizaciju rada. U sklopu prijave dostavlja se i sam rad, u obliku videosažetka u trajanju do dvije minute ili kao PDF dokument.

IdejaX kontinuirano prati promjene u kreativnoj industriji i prilagođava se načinima na koje se danas stvaraju i prezentiraju komunikacijska rješenja. Kvalifikacijski period obuhvaća radove nastale između 6. ožujka 2025. i 6. ožujka 2026., dok su prijave za sve skupine otvorene do 6. ožujka 2026.

Više informacija pronađite na službenim stranicama natjecanja.