Ovo su stručnjaci koji čine sastav Organizacijskog odbora IdejeX u natjecateljskoj sezoni 2026. godine

Pred IdejomX šesnaesta je sezona odabira vrhunskih kreativnih projekata! Ususret novoj natjecateljskoj sezoni sastavu Organizacijskog odbora, uz stalne članove, pridružili su se i rotirajući, a neki su članovi prvi put u odboru IdejeX – upoznajte ih u nastavku!

Uskoro počinje nova natjecateljska sezona u komunikacijskoj industriji, a IdejaX, jedno od najvažnijih strukovnih natjecanja, i u sljedećoj će sezoni nagrađivati najkreativnije oglašivačke radove. Organizirana pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice.

Organizacijski odbor zadužen je za planiranje cijelog natjecateljskog procesa. Prema Poslovniku Organizacijskog odbora IdejeX, uz stalne članove Dunju Ivanu Ballon (Udruga HURA! i IAB Croatia), Damira Ciglara (Imago Ogilvy), Seana Poropata (Studio Sonda), Marka Šesnića (Studio Šesnić&Turković), Anselma Tumpića (Studio Tumpić/Prenc) i Sinišu Waldingera (Bruketa&Žinić&Grey), članovima odbora pridružili su se i izravni rotirajući članovi Alen Kekić (I TO NIJE SVE), Fran Mubrin (404), Almir Okanović (BBDO Zagreb) i Marin Ostojić (ZOO agencija) te izabrani član Ivan Golubić (Futura DDB).

U tom su se sastavu već iskusnim članovima odbora ove godine pridružila nova lica – zanimalo nas je što planiraju i kako vide budućnost natjecanja.

Iznimno mi je drago što ću dio svoje energije moći usmjeriti u rad ovog odbora. Nema boljeg osjećaja od prilike da nešto sjajno učinimo još boljim. IdejaX s razlogom se smatra ključnom nagradom za kreativnost u tržišnim komunikacijama, a kao predstavnik hibridne agencije veselim se doprinosu kroz suvremene kreativne perspektive, poručio je Fran Mubrin (404).

IdejaX je po meni najvažnije natjecanje za kreativnost u hrvatskoj komunikacijskoj industriji. Kroz iskustvo u žiriju više sam se puta uvjerio da su organizacija, proces ocjenjivanja, kao i prijavljeni radovi, na visokoj razini, a važno mi je da se zaista vrednuju najbolje ideje, bez obzira na background. Zato mi je posebno drago sada biti dio tima koji stoji iza svega i pridonijeti daljnjem razvoju natjecanja koje iz godine u godinu raste u svim aspektima. Važno mi je da zadržimo smjer kojim IdejaX ide, ali i da ustrajemo na kontinuiranim poboljšanjima jer prostora za to uvijek ima, rekao je Marko Šesić (Studio Šesnić&Turković).

IdejaX je važna jer promovira kreativnu hrabrost, pomiče njene granice i nagrađuje one koji se usuđuju otići korak dalje. Čast mi je biti dijelom Odbora te se veselim doprinijeti razvoju natjecanja dajući veći prostor svježim glasovima te osluškujući nove trendove u industriji koja se i sama vrlo ubrzano i intezivno mijenja, pojasnio je Ivan Golubić (Futura DDB).

Za mene IdejaX predstavlja esenciju hrvatske kreativne industrije – mjesto gdje se slave ideje koje pomiču granice, pokazuju snagu struke i podsjećaju nas zašto radimo to što radimo. Veselim se aktivnijem sudjelovanju u radu Odbora, posebno u jačanju relevantnosti festivala za klijente, jer nagrada ne bi smjela biti percipirana samo kao priznanje kreativaca kreativcima. Ključno mi je snažnije isticanje strategije i učinka u radovima, kao i poticanje suradnje agencija i klijenata. Također, važno mi je promovirati raznolikost i inkluzivnost te osigurati da IdejaX bude ogledalo svih talenata u Hrvatskoj. Krajnji cilj mi je da IdejaX ostane najrelevantnije mjerilo kreativne izvrsnosti i inspirira nove generacije, zaključio je Sean Poropat (Studio Sonda).

Podsjetimo, na ovom natjecanju u kreativnosti uspješno se natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade, a na natjecanju su dobrodošli i projekti samostalnih umjetnika.

Prema Poslovniku Organizacijskog odbora natjecanja IdejaX, stalni članovi Odbora rade na natjecanju IdejaX u mandatnom razdoblju od četiri sezone, dok će rotirajući članovi svake godine pružati svježu perspektivu. Prvi je korak u njihovu radu inicijalni sastanak, na kojemu će se – razgovorom o ciljevima i promjenama koje donosi nova sezona – započeti s planiranjem 16. izdanja natjecanja.

Više informacija o natjecanju, koje početkom sljedeće godine ulazi u svoju novu sezonu, pronađite na poveznici.