Panel “Industry Reset: Pitch koji vas (pre)skupo košta” na KOMferenciji u Splitu

Ovogodišnja KOMferencija održava se u Hrvatskom domu u Splitu od 6. do 8. studenoga 2025., a tema je Komunikacija na prvoj crti – sigurnost u doba krize. Program će se odvijati u dvije dvorane kroz predavanja, panele i radionice o kriznom komuniciranju, javnoj diplomaciji, dezinformacijama te ulozi medija i novinara u nesigurnim vremenima.
U subotu 8. studenoga u Glazbenom salonu Jakova Gotovca održat će se HURA-in panel Industry Reset: Pitch koji vas (pre)skupo košta, s početkom u 10:30 sati. U razgovoru će sudjelovati Anamarija Hrvoić Đurić (Manjgura), Ružica Ilak (Pragma komunikacije) i Andrea Čović Vidović (Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj) uz moderatoricu Barbaru Tolić Aušić (HURA). Više o razgovoru pročitajte niže, a sve informacije o konferenciji potražite na službenim stranicama.
Bi li vaš biznis uložio 650.000 € godišnje – bez ikakve garancije da će se išta vratiti? Ako vam to zvuči suludo, niste jedini. Ali upravo se to i dalje povremeno događa – iznova i iznova – u natječajnim procesima širom Europe, pa tako i u Hrvatskoj. Oglašivači i agencije troše resurse, puno vremena i energije u procese koji su često nepravedni, netransparentni i zastarjeli. Vrijeme je za reset.
Pametni oglašivači diljem svijeta i Hrvatske već mijenjaju pravila: uvode smjernice, biraju održivije modele, grade odnose na povjerenju umjesto iscrpljujućih nadmetanja. I dok se industrija mijenja, pravo je pitanje – tko ostaje u prošlosti? Industry Reset na KOMferenciji okuplja one koji žele više: više poštovanja, više profesionalizma, više smisla. Konkretne uvide, stvarna iskustva i otvoreni razgovor. Jer kad se već ulaže ozbiljan novac i traži još ozbiljniji rezultat – vrijeme je da procesi to i odražavaju.