Plakat koji pronalazi izgubljene pse
Eksperimentalni projekt osmišljen u sklopu promocije HT-ovog GPS lokatora za kućne ljubimce
Hrvatski Telekom u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey postavio je inovativni plakat koji pomaže u pronalasku izgubljenih pasa. Opremljen je mehanizmom koji ispušta miris hrane, a uz njega se nalazi zdjelica s vodom kako bi privukao zalutalog psa i zadržao ga na sigurnom dok ga vlasnik ne pronađe. Plakat se nalazi na savskom nasipu kod Savice, uz dog friendly park.
U Hrvatskoj svake godine nestane ili zaluta više od 1500 pasa, što je velik emotivni teret za vlasnike i stvaran rizik za životinje. Ova inicijativa zato nudi praktično i kreativno rješenje koje aktivno sudjeluje u pronalasku, umjesto da se zadrži na uobičajenom oglašavanju. Aktivacija je pritom osmišljena kao dio šire kampanje za promociju GPS lokatora za kućne ljubimce, koji vlasnicima omogućuju da svoje pse uvijek imaju pod nadzorom i spriječe stresne situacije gubitka.
Gubitak kućnog ljubimca jedan je od najtežih trenutaka za svakog vlasnika. Naša je želja da pokažemo kako tehnologija i inovativna rješenja mogu oplemeniti i naizgled male, ali zapravo iznimno važne životne situacije. Ako ovaj eksperiment pomogne spasiti barem jednog psa, već smo napravili veliku stvar, poručila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.
Koncept i izvedbu razvila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, polazeći od jednostavne činjenice da pse u svemu vodi nos. Upravo taj uvid pretočen je u konkretno rješenje na terenu koje može spasiti nečijeg najboljeg prijatelja.
Precizna lokacija dostupna je na Google Mapsu.
HT:
Direktorica branda: Branka Bajt
Voditeljica odjela: Javorka Jovančević
Brand manager: Ivana Frankol
Sektor za brand, Područje za privatne korisnike: Helena Palčić Videk
PROJEKTNI TIM:
Senior Copywriter: Vito Kasumović
Voditeljica projekta: Martina Brnić
Kreativni direktor: Davor Bruketa
Kreativni direktor: Vanja Činić
Voditeljica odjela strategije: Tea Silvija Vlahović Mlakar
Umjetnička direktorica: Ivana Momčilović
Dizajnerice: Lucija Čičin-Šain, Ivona Grepo
Direktorica projekta: Roberta Kranjec
Voditeljica video produkcije: Anja Pečovnik
Digitalna dizajnerica: Iva Marenić
Voditelj DTP odjela: Radovan Radičević
DTP operatorica: Željka Tročak
DTP operator: Dragan Karanušić
Partneri:
Fotograf: Domagoj Kunić
Produkcija plakata: Hanger Media / Tomislav Zeljko, Dario Oxenham