Popust za članove HURA-e: Deveta Liderova konferencija Marketing and Sales by Numbers

Liderova konferencija Marketing and Sales by Numbers ove godine ulazi u svoju devetu godinu održavanja, a održat će se 4. srpnja u Mozaik event centru u Zagrebu, a HURA-ini članovi ostvaruju 10% popusta.

Cilj konferencije jest marketinškim i prodajnim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama. Ali nisu samo brojke u fokusu jer teme koje će se pretresti na ovoj konferenciji idu puno dublje. Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?

Također, kroz brojne panele i predavanja konferencija i njezini sudionici bavit će se temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj‘ konverziji, novim medijima i oglašavanjima na njima, kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bit će tu riječi i o reputaciji te što ona znači za prodaju, kao i o novim čudima AI pomoćnika.

Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi je potrebno za komunikaciju bez pogreške, a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. Kao uvod u panel raspravu Marko Jambrešić (iProspect/Dentsu Croatia) predstavit će istraživanje o Z-dovcima i pozornosti, dok će o pozornosti na panelu govoriti Hrvoje Škurla (Pink Moon), Mia Lasić (Addiko Bank), Marko Jambrešić (iProspect/Dentsu Croatia) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom).

O komunikaciji koja prodaje pričat će Business Communication Coach Ante Mihaljević, dok će o čarima konverzije govoriti Ivan Horvat (dm Hrvatska), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek (Marker) i Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).

Marijan Palić istrest će svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku, nakon čega će uslijediti panel Trendovi zakupa medija na kojem će s moderatoricom Anamarijom Horaček (direktorica MMB Media Agentura te članica HURA-e i IAB-a Croatia) razgovarati Vedran Vereš (Telegram Media Grupa), Maja Šplajt (Real Grupa), Lucija Knežić (Emil Frey Grupa) i Hrvoje Odak (RTL Hrvatska).

O važnosti reputacije na jednom od panela pričat će Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije), Tatjana Petričušić (Ledo plus), Ana Bagarić (Valicon), a moderira Sandra Babić (Lider).

Kako su iskoristili generativnu umjetnu inteligenciju za jačanje brenda i rast biznisa na panelu AI report ispričat će Ksenija Latković Kozarac (Podravka), Ana Plišić (01 Content & Technology – C3 Croatia), Mislav Malenica (Mindsmiths) i Gordan Kreković (Visage Technologies).

O stresu, koji je sastavni dio života jer se s njime ne znamo nositi te kako ga eliminirati, ispričat će nam predavač i trener Dario Mišković (Medical Yoga Centar).

Marketing and Sales by Numbers konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima.

Zlatni sponzor konferencije je Ledo, srebrni sponzor Gizeh, sponzori su Arabesca, Borotalco, Chilly, Hipp, Marker, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Nivea, Rio mare, Smac i Hrvatski telekom, a medijski pokrovitelji su B1 MEDIA i Press clipping.

Za realizaciju popusta potrebno je označiti kategoriju “10% popusta članovima HURA-e” na poveznici.