Popust za članove: Otvorene su prijave za Golden Drum, a prijavitelje očekuju nove B2B kategorije

Nove B2B kategorije novost su na natjecanju kreativnosti Golden Drum, a svoje projekte možete prijaviti do 21. kolovoza.

Golden Drum Festival, jedan od najvećih natjecanja koji objedinjuju kreativnu, marketinšku i oglašivačku zajednicu naših prostora, otvorio je prijave za svoje najnovije izdanje, a prijave su otvorene do 21. kolovoza. Oglašivači, agencije, medijske agencije i stručnjaci za marketinšku komunikaciju pozvani su da prijave svoje najbolje radove na ovo dugogodišnje međunarodno natjecanje u kreativnosti. Nagrade će biti dodijeljene na svečanoj 30. dodjeli nagrada Golden Drum 10. listopada 2024. godine u Portorožu u Sloveniji.

Na Golden Drum možete prijaviti projekte koji su prvi put emitirani, objavljeni ili implementirani između 22. kolovoza 2023. i 21. kolovoza 2024. godine. Prijave će pregledati i ocjenjivati 56 članova žirija iz više od 30 zemalja. Ove godine festival predstavlja novu B2B grupu kategorija u sekciji Creative Business Excellence, nudeći tvrtkama nove prilike za predstavljanje uspjeha u suočavanju s novim izazovima industrije. Kategorije u ovoj grupi obuhvaćaju niz inicijativa usmjerenih na B2B, kao što su B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling, itd. Sve novosti u natjecanju pogledajte ovdje.

Golden Drum Festival slavi svoju 30. godišnjicu, a program obećava niz edukativnih i inspirativnih predavanja. Na pozornici će se predstaviti niz stručnjaka iz cijelog svijeta, pružajući sudionicima brojne prilike za učenje i inspiraciju od vrhunskih profesionalaca. Najavljena su imena predavača kao što su Adam Kerj, Kentaro Kimura, Pum Lefebure, Janet Levine i Malcom Poynton.

Kotizacije možete pronaći na poveznici, kao i više informacija o samom događaju i natjecanju. Golden Drum je za članove HURA-e osigurao popust na kotizacije od 20% koji možete ostvariti uz kod GD24CRO20.