Predstavljen DKoin, prva službena festivalska kriptovaluta u Hrvatskoj; evo što nas još očekuje na Danima komunikacija
Uz rekordan broj govornika, 75 programskih segmenata i iskustvo koje nadilazi konferenciju – Dani komunikacija održat će se u Rovinju od 15. do 18. svibnja.
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju okupiti nekoliko tisuća sudionika! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među komunikatorima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu, a njima će se na ostale četiri festivalske pozornice pridružiti niz domaćih i regionalnih stručnjaka – i niz popratnih sadržaja za nekoliko tisuća sudionika koji će obogatiti festivalsko iskustvo.
DKOIN: PRVA SLUŽBENA FESTIVALSKA KRIPTOVALUTA U HRVATSKOJ
Dani komunikacija prvi su festival u Hrvatskoj, a moguće i u Europi, sa službenom festivalskom kriptovalutom! Ova inovativna inicijativa u suradnji s Electrocoinom, prva hrvatska mjenjačnica kriptovaluta, osmišljena je kao most između svijeta tržišnih komunikacija i svijeta kriptovaluta – i kao simbol sve snažnijeg povezivanja kreativne industrije s inovativnim tehnološkim rješenjima. Sudionici koji na festivalu skeniraju QR kod na festivalu i verificiraju svoj račun na platformi Electrocoin automatski dobivaju 5 DKoina, koji se mogu zamijeniti za druge kriptovalute ili povući kao ekvivalent u eurima, te se kvalificiraju za nagradnu igru DKoin Toss i vrijedne nagrade – više informacija dostupno je na poveznici.
OD 360° DO PLAŽE – SVA LICA DANA KOMUNIKACIJA
Više od 180 izvođača i čak 75 programskih segmenata raspoređenih na svim festivalskim lokacijama jamče da će ovogodišnji Dani komunikacija ponuditi sadržaj za svakoga. U fokusu su aktualne i relevantne teme: od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema. Festival poznat po pomicanju granica i rušenju ustaljenih formata ove godine donosi sadržaj u pet jedinstvenih prostora. Glavna pozornica u dvorani AAA, prepoznatljiva po svojoj 360° pozornici, ponovno će ugostiti vrhunske stručnjake iz cijelog svijeta. Dvorana BEE posvećena je najaktualnijim temama, dok DK LLLounge nudi ležerniji format uz interakciju sudionika i govornika. Novost su dvije nekonvencionalne pozornice na otvorenom – The POOLSIDE Stage uz bazene i The OTHER BEACH, gdje će se, ako to vremenski uvjeti dopuste, na plaži održavati dodjele prestižnih strukovnih nagrada.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
SHOWTIME
Središnja festivalska pozornica donosi vrhunsku produkciju upotpunjenu iskusnim voditeljima, koji će publiku voditi kroz najave glavnih zvijezda programa, ali i kroz proglašenja najboljih marketinških ostvarenja u sklopu strukovnih nagrada. Antonija Mandić, poznato lice dnevnog programa, ponovno će biti prisutna na glavnoj pozornici dvorane Hall AAA, a ove se godine dodjele nagrada sele na novu pozornicu THE OTHER BEACH. Neizostavna Ida Prester ove godine će voditi ceremonije dodjele nagrada IdejaX, Young Lions, Effie Croatia i MIXX Awards. Prvu festivalsku večer otvorit će dodjelom BalCannes priznanja za najbolje projekte iz regije dinamični dvojac Galeb Nikačević Hasci-Jare i Lela Laković.
SJAJ STATUA I PLESNOG PODIJA
Nakon završetka dnevnog dijela programa, festivalski ritam ne usporava – slijede večernji segmenti posvećeni proslavi najboljih u domaćoj i regionalnoj komunikacijskoj industriji. Dodjele strukovnih nagrada – od proslave regionalne kreativnosti na BalCannesu, najboljeg od hrvatske kreativnosti na IdejiX te dodjela nagrada Young Lions, najboljih digitalnih ostvarenja MIXX-a do najučinkovitijih marketinških projekata natjecanja Effie – označavaju vrhunac dana, a istovremeno su uvod u njegov opušteni završetak. U četvrtak će se slavlje nastaviti u klubu Lone, gdje će DJ Rea i DJ Fynolla powered by INA rasplesati sudionike do kasno u noć. Petak je rezerviran za DJ Turka i DJ Medu powered by Antique, a festival će kulminirati završnim partyjem uz DJ Leggera i festivalske headlinere – dostojnim zatvaranjem ovog trodnevnog okupljanja kreativne industrije.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
POKRET I DOBAR PROVOD
Kako bi dani puni predavanja i panela započeli i završili u najboljem mogućem ritmu, sudionike očekuju dvije opcije jutarnjeg razgibavanja – Pilates i Full-body Workout, uz već dobro poznatu i omiljenu jogu uz zalazak sunca. Uz opuštanje i fokus, dobro dođe i malo akcije: zato su večernji sati rezervirani za afterpartyje na sunčanoj plaži, ako to vremenski uvjeti dopuste, gdje glazba i more stvaraju savršenu pozadinu za neformalno druženje nakon programa.
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.