Saatchi & Saatchi Beograd osvojio prvog kanskog lava za Srbiju
Kampanja Kronike prijetnji koju su realizirali Saatchi & Saatchi Beograd, Komisija za istraživanja ubojstava novinara i OEBS (Organizacija za europsku sigurnost i suradnju) osvojila brončanog lava u kategoriji Use of media na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions.
Kampanja Kronike prijetnji koju su realizirali Saatchi & Saatchi Beograd, Komisija za istraživanja ubojstava novinara i OEBS (Organizacija za europsku sigurnost i suradnju) osvojila brončanog lava u kategoriji Use of media na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions.
Kronike prijetnji je projekt iniciran od strane Komisije za istraživanja ubojstava novinara i Ureda za slobodu medija OEBS s ciljem poticanja javne debate i definiranja metoda efikasne zaštite novinara koji su gotovo svakodnevno izloženi različitim vidovima diskriminacije, agresije i nasilja.
Jedna od 100 autentičnih prijetnji koje su upućivane novinarima odabrana je i postala javna tako što je anonimno pismo objavljeno u 70.000 primjeraka u dnevnim listovima Blic, Politika i Danas. U isto vrijeme, video poruka povezana sa prijetnjama upućenim istraživačkim novinarima postavljena je na web stranice. Prijetnje ubačene u novine i postavljene na internet imale su za cilj staviti čitatelja u poziciju novinara koji svakodnevno primaju prijetnje.
Miša Lukić: Lav na Kanskom festivalu! Hvala Saatchi Beograd!!! Ostvario mi se još jedan životni san i to sa agencijom u kojoj sam počeo karijeru! Posvećujem našeg prvog lava Draganu Sakanu!
Vijest je u cjelosti preuzeta s portala Media Marketing.