SEMPL 2024: Futura DDB osvojila je dvije prestižne Sempler nagrade u Portorožu
Na Sempler Awardsu, regionalnom natjecanju najboljih medijskih strategija godine, Grand Sempler pripao je projektu „Poli 50 - Bio sam tamo“, koji je kreirala agencija Futura DDB za Perutninu Ptuj iz Slovenije. Projekt je također osvojio Zlatni Sempler za strateško korištenje medijskog miksa.
Konferencija SEMPL regionalni je događaj posvećen medijskim, marketinškim i komunikacijskim trendovima koji se svake godine održava u Sloveniji. U sklopu ove konferencije je i Sempler natjecanje koje nagrađuje najbolje medijske strategije u regiji, a natjecanje prepoznaje inovativnost, učinkovitost i kreativnost u korištenju medija kroz kategorije.
Međunarodni žiri od deset članova, kojim je predsjedala Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorica UM Sarajevo, dodijelio je deset zlatnih Semplera u ostalim kategorijama. Sve dobitnike možete pogledati ovdje.
Kampanja koja je osvojila Grand Sempler izdvojila se svojom sveobuhvatnošću i jedinstvenim pristupom svakom medijskom kanalu. Imali smo nekoliko prijava koje su koristile snagu umjetne inteligencije, ali pobjednička kampanja ponudila je nešto drugačije od ostalih. Zbog toga je kombinacija inovacije s autentičnim pristupom, ostvarena kroz širok spektar medija, bila ovogodišnji pobjednik, izjavila je predsjednica žirija Nermina Mašala Kelić o nagrađenoj kampanji.
Više informacija o konferenciji pronađite na poveznici.