SEMPL 2025: Imago Ogilvy osvojio je četiri prestižne Sempl nagrade

SEMPL je regionalna konferencija posvećena medijskim trendovima, marketingu i komunikacijama, koja svake godine okuplja publiku iz cijele srednje i jugoistočne Europe u Portorožu. A ove godine se Imago Ogilvy sa SEMPL natjecanja vratio kući stvarno punih ruku: od pet finala osvojili su četiri glavne nagrade. 

Kampanja “Moja Veza” za Hrvatski Telekom uzela je dvije nagrade, i to za Best targeted campaign i Best experiential campaign. Za Studenu je “Posljednji GUC GUC” nagrađen kao Best social media campaign, a kampanja “Bolje stati nego zaspati” za INA-u dobila je priznanje u kategoriji Best technology approach.

Kampanja “Moja veza” je edukativni tabloid osmišljen s Hrvatskim Telekomom, koji kroz zabavne, “žuto-tiskovne” priče starijima na jednostavan i pristupačan način približava digitalne vještine poput korištenja WhatsAppa ili online plaćanja računa. Moja veza tabloid mogao se besplatno preuzeti u T-Centrima diljem Hrvatske, a još uvijek se može prelistati i online.

Kampanja “Posljednji GUC GUC” za Studenu, u sklopu platforme “Da ne umreš od žeđi”, kroz crni humor i likove poput Narikača, Tonke Skeletonke i Žedne Kapljice “oplakuje” sve dehidrirane, pretvarajući ozbiljnu temu dehidracije u upečatljiv, shareabilan sadržaj za društvene mreže.

Kampanja “Bolje stati nego zaspati” sastoji se od desetaka AI generiranih pjesama u različitim žanrovima koje vozače na opasnost od umora upozoravaju putem radija, digitalnih platformi i društvenih mreža.

A ostali Imago Ogilvy projekti mogu se pogledati ovdje.