Što je oglašivačima glavni fokus u 2020. godini i u što će ulagati?

iProspect, globalna digitalna agencija unutar grupacije Dentsu Aegis Network, provela je svoje istraživanje Future Focus, koje je uključivalo i klijente iz Hrvatske, i dobila zanimljive podatke.

Istraživanje agencije iProspect provelo se na više od 300 globalnih marketingaša i marketing menadžera, a na temelju dobivenih rezultata donosimo glavne prioritete i zaključke za uspjeh u nadolazećoj godini.

Što je oglašivačima glavni fokus u 2020. godini i u što će ulagati?

Već dvije godine za redom klijenti na globalnoj razini dijele isto razmišljanje. Podaci su postali valuta digitalne ekonomije. I dalje se prioritizira izgradnja povjerenja potrošača u brand. Međutim, svakako nije za ignorirati informaciju kako je klijentima najveći izazov za 2020. godinu pratiti razvoj tehnologije i biti u korak s vremenom i tehnologijom današnjice, kao i restrukturiranje timova i strukture poduzeća.

Na pitanje kojim će marketinškim kanalima oglašivači dati prioritet u 2020. godini većina navodi content marketing, a smatraju da će Google najviše utjecati na njihovu ciljanu publiku.

Kao što je vidljivo, brendovi će imati mnogo mogućnosti za izgradnju, pojačanje i zaštitu svoje vjerodostojnosti jer povjerenje je ključno. Očekivanja samih potrošača su u porastu, a na brendovima je sada da utjecajem na strukturu unutar poduzeća, digitalnu transformaciju i praćenje tehnologije krenu u osvajanje novih, ali i očuvanje postojećih korisnika.

Transparentnost, dosljednost i proaktivnost brendova bit će presudni za slanje poruka prema potrošačima i oblikovanje percepcije javnosti o njihovoj vjerodostojnosti. Tehnologija će biti sastavni dio ovog procesa, a pametni trgovci bit će oni koji pravilno počnu upravljati i dobro procjenjivati gdje bi ju i kako trebali koristiti.

iProspect Future Focus istraživanje dostupno je ovdje.