Tele2 Hrvatska i agencija iProspect nastavljaju suradnju
Nakon uspješne 2018. godine nastavlja se poslovna suradnja između TELE2 Hrvatska i agencije iProspect, specijalizirane za digitalni marketing te članice marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.
Suradnja je započeta početkom 2018., i to u segmentu strateškog medijskog zakupa u digitalnim kanalima. U godinu dana, koliko traje suradnja, odrađeni su brojni projekti poput kampanje BEZBROJ DA!, koja je bila finalist ovogodišnje nagrade Effie te kampanje Spoilers i Search koji su bili finalisti nagrade Mixx za najbolju search kampanju i najbolji brandirani sadržaj. Najveći iskorak napravljen je u automatizaciji zakupa medija uz pomoć podataka te je povećan broj dolazaka na webshop i kvaliteta posjeta.
U nadolazećem razdoblju dodatan fokus bit će stavljen na daljnje poboljšanje digitalnog marketinga kroz daljnju automatizaciju i obogaćivanje kvalitetnijim podacima, usklađeno s GDPR-om.
“Pravo je zadovoljstvo surađivati s Tele2 timom – uvijek su spremni na inovaciju i traženje boljih načina za rješavanje izazova u marketinškoj komunikaciji. Uza sve to, njeguju uistinu partnerski odnos te surađujemo kao jedan tim”, izjavio je Vjeko Srednoselec, poslovni direktor Dentsu Aegis Networka, odgovoran za poslovanje digitalne agencije iProspect.