Tko je odnio SoMo Borac 2025? Evo tko stoji iza najboljih digitalnih projekata regije
Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije

Održana je trinaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije.
Tijekom dnevnog konferencijskog dijela, koji se sada već tradicionalno organizira treću godinu zaredom, brojni posjetitelji imali su priliku poslušati tri bloka predavanja s ukupno 22 predavača iz regije, ali i svijeta. U večernjim satima uslijedila je i 13. dodjela nagrada u ukupno 18 kategorija.
Ove godine ponovno smo svjedočili iznimnoj kvaliteti projekata koji dolaze iz cijele regije. Svaki od njih pokazuje koliko je digitalna scena ovdje zrela, ambiciozna i spremna postavljati nova mjerila. Kroz SoMo Borac već godinama gradimo prostor u kojem se povezuje zajednica, rađaju ideje i slavi izvrsnost u digitalu i upravo u tome leži njegova najveća vrijednost. Čestitam svim dobitnicima i sudionicima koji su doprinijeli ovoj priči, a naš je cilj i dalje ostati relevantni i donositi nešto novo, izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Dobitnici ovogodišnjeg SoMo Borca su:
ADVERTISING STREAM
SoMo Content
- Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)
- Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
- Mjesto
ŽIŠKA i A1: “A1 Strašne priče iz rominga” (A1 Srbija)
SoMo Video Impact
- Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
- Mjesto
McCann Beograd i Samsung Srbija: “Samsung Raspustolovina” (Samsung)
- Mjesto
CTA komunikacije i Naturalis: “Najljepša priča iz prirode” (Cetina)
SoMo Growth
- Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
- Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: “Perplexity AI” (Hrvatski Telekom)
- Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: “Pistacchio 2.0” (McDonald’s Slovenija)
SoMo Social Strategy
- Mjesto
Pioniri Communications i Metalac AD: “Metalac: Tu tvit or not tu tvit?” (Metalac)
- Mjesto
bold.group i Javni holding Ljubljana: “Ljubljanski potniški promet (LPP)” (Ljubljanski potniški promet (LPP))
- Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)
SoMo Tech by BYD
- Mjesto
Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: “Innovative Hyper-location campaign” (Lilly Drogerie)
- Mjesto
Agencija 101 i Podravka: “Prva mešanica zacimb za slovenske jedi” (Maestro)
- Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)
Digital product by Fonoa
- Mjesto
Shape 404 i Croatia osiguranje: “Easybook” (Mobilna aplikacija “Moja Croatia”)
- Mjesto
Netgen i Prostoria: “Prostoria website” (Prostoria)
- Mjesto
Renderspace i NLB: “NLB Digital transformation” (NLB)
SoMoRitanac
- Mjesto
Via Media i Bingo Group: “Vrijeme je da stanemo!” (Bingo)
- Mjesto
McCann Beograd i Autonomni ženski centar: “Zakuni se u zakon” (Autonomni ženski centar)
- Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)
SoMo TikTok
- Mjesto
DROM agency i Fraport Slovenija: “Ljubljana Airport TikTok” (Ljubljana Airport)
- Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)
- Mjesto
Cvoke i Kaufland Hrvatska: “Kaufland TikTok” (Kaufland Hrvatska)
Digital OOH
- Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: “Young MultiSIM” (Hrvatski Telekom)
- Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: “Ture brez cenzure” (McDonald’s Slovenija)
Digitalna aktivacija
- Mjesto
Degordian i HEINEKEN Hrvatska: “Match of a Lifetime” (Heineken)
- Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Otkrij toplu vodu” (Studena)
- Mjesto
ŽIŠKA i A1: “Mreža najvažnijih influensera” (A1 Srbija)
Digitalni mix
- Mjesto
Communis i Bambi: “Mrvica strpljenja” (Plazma)
- Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)
- Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)
Special Mention by Aleph
- Mjesto
SeekandHit i Valamar Riviera: “Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar” (Valamar)
MEDIA STREAM
Best Storytelling
- Mjesto
RTL Hrvatska: “Dosje Jarak: Digital-only sezona” (Voyo Hrvatska)
- Mjesto
Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: “SRAM. Priča o mladima. Za mlade.” (Serija za mlade SRAM)
- Mjesto
Telegram Media grupa: “Ono o čemu se ne priča” (Telegram)
SoMo Native
- Mjesto
Telegram Media grupa: “Dječja posla” (Telegram)
- Mjesto
Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)
- Mjesto
Večernji list: “Brain talk” (Večernji list)
Digital Design of the Year
- Mjesto
Hrvatski Telekom: “tportal app” (tportal)
- Mjesto
Srpsko Narodno Vijeće: “Redizajn portala Novosti” (Portal Novosti)
- Mjesto
United Media: “N1 Info Website & App Redesign” (N1)
Best Media Feature
- Mjesto
CME: “Voyo Sustainability Badge” (Voyo)
- Mjesto
Nova TV: “Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024” (gol.hr)
Digital Product of the Year
- Mjesto
Telegram Media grupa: “Prvi glas” (Telegram)
- Mjesto
Putni Kofer: “Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer” (Gastro Kofer)
HUDI Northern star
- Mjesto
Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub
Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.