Tko je odnio SoMo Borac 2025? Evo tko stoji iza najboljih digitalnih projekata regije

Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije

Održana je trinaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije.

Tijekom dnevnog konferencijskog dijela, koji se sada već tradicionalno organizira treću godinu zaredom, brojni posjetitelji imali su priliku poslušati tri bloka predavanja s ukupno 22 predavača iz regije, ali i svijeta. U večernjim satima uslijedila je i 13. dodjela nagrada u ukupno 18 kategorija.

Ove godine ponovno smo svjedočili iznimnoj kvaliteti projekata koji dolaze iz cijele regije. Svaki od njih pokazuje koliko je digitalna scena ovdje zrela, ambiciozna i spremna postavljati nova mjerila. Kroz SoMo Borac već godinama gradimo prostor u kojem se povezuje zajednica, rađaju ideje i slavi izvrsnost u digitalu i upravo u tome leži njegova najveća vrijednost. Čestitam svim dobitnicima i sudionicima koji su doprinijeli ovoj priči, a naš je cilj i dalje ostati relevantni i donositi nešto novo, izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Dobitnici ovogodišnjeg SoMo Borca su:

 ADVERTISING STREAM

 SoMo Content

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

  1. Mjesto

ŽIŠKA i A1: “A1 Strašne priče iz rominga” (A1 Srbija)

SoMo Video Impact

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

  1. Mjesto

McCann Beograd i Samsung Srbija: “Samsung Raspustolovina” (Samsung)

  1. Mjesto

CTA komunikacije i Naturalis: “Najljepša priča iz prirode” (Cetina)

SoMo Growth

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

  1. Mjesto

404 agency i Hrvatski Telekom: “Perplexity AI” (Hrvatski Telekom)

  1. Mjesto

Futura DDB i Alpe-Panon: “Pistacchio 2.0” (McDonald’s Slovenija)

SoMo Social Strategy

  1. Mjesto

Pioniri Communications i Metalac AD: “Metalac: Tu tvit or not tu tvit?” (Metalac)

  1. Mjesto

bold.group i Javni holding Ljubljana: “Ljubljanski potniški promet (LPP)” (Ljubljanski potniški promet (LPP))

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)

SoMo Tech by BYD

  1. Mjesto

Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: “Innovative Hyper-location campaign” (Lilly Drogerie)

  1. Mjesto

Agencija 101 i Podravka: “Prva mešanica zacimb za slovenske jedi” (Maestro)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)

Digital product by Fonoa

  1. Mjesto

Shape 404 i Croatia osiguranje: “Easybook” (Mobilna aplikacija “Moja Croatia”)

  1. Mjesto

Netgen i Prostoria: “Prostoria website” (Prostoria)

  1. Mjesto

Renderspace i NLB: “NLB Digital transformation” (NLB)

SoMoRitanac

  1. Mjesto

Via Media i Bingo Group: “Vrijeme je da stanemo!” (Bingo)

  1. Mjesto

McCann Beograd i Autonomni ženski centar: “Zakuni se u zakon” (Autonomni ženski centar)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)

SoMo TikTok

  1. Mjesto

DROM agency i Fraport Slovenija: “Ljubljana Airport TikTok” (Ljubljana Airport)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)

  1. Mjesto

Cvoke i Kaufland Hrvatska: “Kaufland TikTok” (Kaufland Hrvatska)

Digital OOH

  1. Mjesto

404 agency i Hrvatski Telekom: “Young MultiSIM” (Hrvatski Telekom)

  1. Mjesto

Futura DDB i Alpe-Panon: “Ture brez cenzure” (McDonald’s Slovenija)

Digitalna aktivacija

  1. Mjesto

Degordian i HEINEKEN Hrvatska: “Match of a Lifetime” (Heineken)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: “Otkrij toplu vodu” (Studena)

  1. Mjesto

ŽIŠKA i A1: “Mreža najvažnijih influensera” (A1 Srbija)

Digitalni mix

  1. Mjesto

Communis i Bambi: “Mrvica strpljenja” (Plazma)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)

  1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

Special Mention by Aleph

  1. Mjesto

SeekandHit i Valamar Riviera: “Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar” (Valamar)

MEDIA STREAM

Best Storytelling

  1. Mjesto

RTL Hrvatska: “Dosje Jarak: Digital-only sezona” (Voyo Hrvatska)

  1. Mjesto

Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: “SRAM. Priča o mladima. Za mlade.” (Serija za mlade SRAM)

  1. Mjesto

Telegram Media grupa: “Ono o čemu se ne priča” (Telegram)

SoMo Native

  1. Mjesto

Telegram Media grupa: “Dječja posla” (Telegram)

  1. Mjesto

Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)

  1. Mjesto

Večernji list: “Brain talk” (Večernji list)

Digital Design of the Year

  1. Mjesto

Hrvatski Telekom: “tportal app” (tportal)

  1. Mjesto

Srpsko Narodno Vijeće: “Redizajn portala Novosti” (Portal Novosti)

  1. Mjesto

United Media: “N1 Info Website & App Redesign” (N1)

Best Media Feature

  1. Mjesto

CME: “Voyo Sustainability Badge” (Voyo)

  1. Mjesto

Nova TV: “Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024” (gol.hr)

Digital Product of the Year

  1. Mjesto

Telegram Media grupa: “Prvi glas” (Telegram)

  1. Mjesto

Putni Kofer: “Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer” (Gastro Kofer)

HUDI Northern star

  1. Mjesto

Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub

Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.