U Mediacoru su Friday pretvorili u Friyay!
U digitalnoj agenciji Mediacor već godinu dana rade samo četiri dana u tjednu i bez prekovremenih sati, čime su postali prva agencija u Hrvatskoj koja aktivno primjenjuje četverodnevni radni tjedan te time cijeni i potiče slobodno vrijeme svojih zaposlenika.
Posao u kreativnoj industriji ispunjava i zabavan je, ali isto tako zahtijeva puno truda i ulaganja. Previše prekovremenih sati, rad vikendom i kontinuirana dostupnost putem raznih digitalnih kanala imaju velik utjecaj na zdravlje, osobne odnose, ali i obiteljske živote, što je, u konačnici, neodrživo za kvalitetnu i zdravu agencijsku atmosferu.
Zbog toga su u Mediacoru odlučili izgraditi sustav u kojem su posao prilagodili – stvarnom životu. Ne radi se o flexi-timeu ili flexi-placeu gdje zaposlenici samo prividno imaju osjećaj da se događa određena promjena. Oni zaista ne rade petkom, ne rade vikendom i ne rade prekovremeno. I tako već godinu dana. I da, plaće nisu mijenjali. Nakon godinu dana njihova su iskustva izuzetno pozitivna. Posao im je i dalje važan dio svakodnevice, ali sada imaju puno više vremena uživati u – životu. Odmorniji su i sretniji te se kao takvi mogu bolje posvetiti svojim radnim zadacima, bez straha da će izgorjeti, a agencija bilježi veću produktivnost, bolju kvalitetu izvršenih zadataka i niže troškove poslovanja.
“Ideja o četverodnevnom radnom tjednu nije tako nova u svijetu. No, ono što prolazi vani ne mora prolaziti i na našem tržištu. Mi smo odlučili probati i nismo požalili. Isplativost ovog načina poslovanja je višestruka. Odmorniji smo te se lakše fokusiramo na zadatke i imamo bolje ideje. Općenito, profitirale su sve strane – zaposlenici, poslodavac i, što je najvažnije, klijenti”, objašnjava Aleksandra Đermanović, vlasnica i direktorica Mediacora.
Kako je tekao proces prilagodbe i što smo sve trebali napraviti, pročitajte na njihovu blogu, a ako vam je potreban digitalni detox od svakodnevice, svakako se prijavite na njihov newsletter.