Upoznajte se sa žirijem natjecanja MIXX koji će odabrati najbolje od domaćeg digitala
Žiri sastavljen od vrhunskih digitalnih stručnjaka iskoristit će svoje bogato znanje i uvide kako bi odlučili tko je protekle godine kreirao najbolje digitalne kampanje te alate/platforme u području tržišnih komunikacija.
Natjecanje MIXX, koje slavi jedanaestu godinu postojanja u Hrvatskoj, nagradit će najbolje digitalne kampanje u već poznatim kategorijama Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign i Cross-Media Integration Campaign, ali i novoj kategoriji Best COVID/Earthquake Crisis Campaign, u kojoj možete prijaviti projekte koji se tematski referiraju na pandemiju, potrese i posljedice ovih prirodnih katastrofa, čime će se naglasak staviti na digitalnu proaktivnost, ali i društvenu osviještenost. Žiri će također nagraditi najbolje alate/platforme u području tržišnih komunikacija u kategorijama za najbolju strategiju, sadržaj, web-stranicu, mobilnu aplikaciju, kampanju na društvenim mrežama, iznimno korištenje taktika pri oglašavanju na pretraživačima, najinovativnije korištenje tehnologije te najbolje sponzorirane sadržaje.
Kao i svake godine, članovi žirija neki su od najvećih predstavnika domaće digital industrije, a zajedno će u prijavama tražiti kombinaciju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata.
Žirijem natjecanja MIXX predsjedat će Mario Frančešević (SeekandHit), a uz njega će žirirati i Iva Bolta (Bruketa&Žinić&Grey), Ivan Brozović (Universal McCann), Aleksandra Đermanović (Mediacor), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Boris Ličina Borja (I to nije sve!), Fran Mubrin (404), Hrvoje Pilić (Degordian), Andrej Tonković (Arbona), Iva Ušćumlić (Media Val), Miroslav Varga (Escape Digital Agency) i Martina Zeljko (Publicis Media).
Redovni prijavni rok na MIXX produljen je do 22. travnja, dok će kasni, umjesto do 25., trajati do 29. travnja. Do 22. travnja vrijedi cijena prijave za redovni prijavni rok, dok će se nakon toga (do 29. travnja) primjenjivati cijena prijave za kasni prijavni rok. Rokovi su otvoreni do kraja dana na navedene datume. Najbolji u struci bit će proglašeni na posebnoj dodjeli nagrada koja će se ove godine održati u sjajnom ambijentu toplih zagrebačkih večeri uz konfete, slavlje – i potrebnu sigurnost.
Sve informacije o natjecanju, obrazac za prijavu i pravilnik pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.