Viber, Google, IBM i iSOCIA na festivalu #KAKTUS2015

Marketing mreža 29. listopada u Beogradu organizira prvi nacionalni Festival integriranih komunikacija – KAKTUS 2015.

Kaktus vizualMarketing mreža 29. listopada u Beogradu organizira prvi nacionalni Festival integriranih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom “Ideje koje opstaju” ponudit će bogat i zanimljiv program iz različitih područja integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svjetskih trendova.

Dnevni konferencijski dio festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Europe i svijeta, među kojima su i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber, Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Europu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA.

Atanas Raykov je marketinški stručnjak s više od 10 godina iskustva u području strategije proizvoda, digitalnog i mobilnog marketinga, VAS usluga, a radio je i na jačanju lokalnih start-up eko sistema s fokusom na mobilnu telefoniju. Trenutno je na čelu kompanije Viber za Centralnu i Istočnu Europu, a zadužen je za proširenje lokalnih partnerstava i baza klijenata, kao i povećanje angažiranosti korisnika, s posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske. Na festivalu KAKTUS 2015 govorit će na temu “The Next Frontier of Communication”.

Marijana Prpić profesionalnu karijeru započela je u sportskom marketingu na organizaciji međunarodnih teniskih turnira. Od 1999. godine radi u Hrvatskom Telekomu, kao direktorica sektora za strategiju branda i oglašavanje. Godine 2010. osniva kompaniju Honestas Advisory za konzalting u području marketinga i menadžmenta, nakon čega prelazi u FMCG industriju – Badel1862 kao direktorica inovacija i marketinga. Posljednje četiri godine radi u Googleu gdje je zadužena za razvoj poslovanja u Adriatic regiji. Marijana će na festivalu govoriti na temu – Kako pokrenuti digitalnu strategiju?

Svetlana Stavreva je direktor marketinga i komunikacija za Jugoistočnu Europu u kompaniji IBM. Ona ima preko 20 godina iskustva na različitim pozicijama u vodećim institucijama i kompanijama. Radila je u svim marketinškim i komunikacijskim disciplinama i za sve svjetske regije, osim Sjeverne Amerike, a na festivalu KAKTUS 2015 govorit će na temu “Communications: from message critical to business critical”.

Jacob Kobi Gamliel osnivač je jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA, koja servisira vodeće svjetske brendove kao što su Pizza Hut, Dacia, Nissan, Smart car by Mercedes itd. Jacob istražuje mogućnosti digitalnog marketinga i kako on može biti izvor prihoda u bilo kome biznis sektoru. Neka od njegovih istraživanja odnose se i na zastupljenost politike i vlade država na društvenim mrežama u posljednjih pet godina. Sa sudionicima festivala podijelit će svoja iskustva na temu “Search by Moments, React by Social”.

Na festivalu KAKTUS 2015 govorit će i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWA\Istanbul, Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.

Večernji program festivala obilježit će dodjela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodjeljuju u 13 kategorija, a dobivaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrirane kampanje u protekloj godini. O tome tko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

 Za članove HURA-e osigurano je 10% popusta na kotizacije.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na: www.kaktus.rs.