HURA! je pokretač gotovo svih važnijih domaćih inicijativa kojima je cilj unapređenje tržišta.
To uključuje inicijative poput promicanje dobre prakse u vidu Kodeksa ICC-ja koji HURA već dugi niz godina primjenjuje, osnivanja HURA!-ina Suda časti, pripremu Globalnih smjernica za tvrdnje o okolišu, osnivanje Hrvatske udruge za samoregulativu tržišnih komunikacija (HUK) te Udruge mjerenja televizijske gledanosti (UMTG), ali i pripremu brojnih drugih materijala koji se tiču domaćih i međunarodnih preporuka za provođenje natječaja te raznih drugih tema.
Hura - Dobra praksa
HURA pridonosi napretku tržišta.
Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja
Kodeks čini dopunu pravnih dokumenata RH i predstavlja minimum standarda i etike u industriji.
Pročitaj višeSud časti HURA-e
Sud časti nadležan je za tumačenje Kodeksa te stajališta i smjernice o praksi tržišnog komuniciranja.
Pročitaj višeGlobalne smjernice za tvrdnje o okolišu
Zajedničkim naporima dionika oglašivačke industrije objavljene su Globalne smjernice za tvrdnje o okolišu. Izradu smjernica zatražilo je Svjetsko udruženje oglašivača (WFA), a na njima je radilo Vijeće za samoregulaciju oglašavanja (ICAS) i Europski savez za standarde u oglašavanju (EASA). Stručnjaci iz Britanskog Tijela za standarde u oglašavanju (ASA) vodili su proces osmišljanja načela, a zatim […]
Pročitaj višeSmjernice za provedbu natječaja
Smjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su radi poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA & EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Možete ih pogledati […]
Pročitaj višePitch Watch
Međunarodna inicijativa Pitch Watch kroz HURA-u nudi zaštitu, a uključuje prijavu kako negativnih tako i pozitivnih iskustava s natječajima za odabir agencija i suradnju s klijentima općenito.
Pročitaj višeSmjernice za agencijske naknade
Svrha smjernica jest potaknuti oglašivače i agencije te im olakšati snalaženje u postupku utvrđivanja, procjene i odlučivanja o agencijskim naknadama.
Pročitaj višeSmjernice za brifiranje agencije
Kao vodič za najbolju praksu, ove smjernice temelje se na iskustvu vodećih marketinških stručnjaka i njihovih agencija iz svijeta i Hrvatske.
Pročitaj višeSmjernice za progresivno prikazivanje roda u oglašavanju
Agencije HURA-e zalažu se za informiranje i educiranje o važnosti rodne raznolikosti i ravnopravnosti za industriju u skladu sa svjetskim standardima te izrazito predano rade na poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i industriji tržišnog komuniciranja kako bismo pokazali koliku vrijednost raznolikost ima u kreativnosti i učinkovitosti. HURA prepoznaje da industrija tržišnog komuniciranja može imati snažan […]
Pročitaj više