Mirna Gjeri, research manager Dentsu Aegis Network: Otkrivamo neistražen teritorij podataka
Magistra psihologije, ambiciozna, timski igrač, s velikom ljubavi prema radu s ljudima i učenju novih stvari, Mirna Gjeri je research manager u Dentsu Aegis Networku i bavi se razvojem i razumijevanjem potrošača i brandova te smo ju zamolili da i nama kaže nešto više o svojem profesionalnom putu.
“Stjecanje iskustva u marketinškoj industriji započela sam unutar Client Service odjela AGB Nielsen-a, specijalizirane agencije za istraživanje televizijske gledanosti. Znanja koja sam stekla o trendovima i analitici televizijske gledanosti koristila su mi u daljnjem razvoju unutar marketinške agencije. Svoju agencijsku karijeru započela sam unutar Publicis One grupacije usmjeravajući se ponajviše na analizu medijske scene, tržišta te ponašanje potrošača. Imala sam priliku sudjelovati na brojnim globalnim i lokalnim natječajima te raditi i na nezavisnim projektima poput analize komunikacije na društvenim mrežama (social listening).”
Mirna, kako izgleda tvoj uobičajeni radni dan?
“Radim u Dentsu Data Services (DDS), diviziji Dentsu Aegis Network mreže koja u Hrvatskoj aktivno djeluje od ožujka 2018. godine. Cilj DDS-a je da kroz razvoj i ponudu različitih proizvoda uz pomoć modernih alata na temelju brojnih izvora podataka direktno utječe na unaprjeđenje marketinških strategija i povećanje prodaje za svoje klijente.
Kroz DDS pružamo usluge poput:
• Personal Profiling, dubinska analiza potencijalnog potrošača gdje integracijom svih dostupnih izvora podataka i alata dolazimo do boljeg razumijevanja njihovih potreba i ponašanja;
• Personality-Based Message Design, gdje na temelju cjelokupne slike potrošača kreiramo jedinstvenu marketinšku komunikaciju uz prilagodbu za različite medijske kanale;
• Data Visualization platforma, koja na jednostavan i atraktivan način prikazuje različite vrste podataka relevantnih klijentu u svrhu praćenja rezultata poslovanja te donošenja strateških i taktičkih odluka;
• Social Monitoring & Social Listening, putem kojeg pratimo i analiziramo frekvenciju i kontekst komunikacije o brandu, trendovima ili temama na društvenim mrežama.
Naravno, tijekom rada pridajemo maksimalnu pažnju osobnim podacima, njihovoj sigurnosti i vodeći se regulativama poput GDPR-a.”
Što Dentsu Data Services znači za klijente?
“DDS omogućava dodatne informacije o potrošačima, kategoriji i konkurenciji, brendu i tržištu općenito kako bi kroz preciznije targetiranje i relevantnije komunikacijske poruke bili u mogućnosti povećati efikasnost marketinških aktivnosti te time utjecali na povećanje prodaje.”
Dentsu Data Services temelji svoju ponudu na različitim izvorima podataka. Smatraš li da su podaci budućnost marketinške industrije?
“Ubrzan tehnološki razvoj i digitalizacija dovela je do promjene načina na koji ljudi konzumiraju medije. Došli smo do trenutka kada, do sad ustaljeni načini analize tržišnih kretanja i ponašanja potrošača te zaključivanje o njihovoj uzročnosti na temelju vrlo ograničenih izvora podataka, više nisu dovoljni. U ovom trenutku dostupno je više informacija nego ikad do sad. To pruža ogroman potencijal za dubinsko razumijevanje potrošača, koji konzumira različite medije uvijek i svugdje, često putem više uređaja u istom trenutku. Bez kvalitetnih i integriranih podataka o ključnim trenucima i potrebama potrošača na putu od percepcije brenda do kupovine proizvoda, ne možemo donijeti adekvatne zaključke već samo generirati pretpostavke o uzrocima određenog ponašanja. To nas u konačnici često dovodi do neadekvatnih rezultata.”
Kako ti je raditi u sklopu Dentsu Aegis Networka?
“Dentsu Aegis Network inovativna je marketinška mreža koja okuplja različite agencije poput Carata, iProspecta i Vizeuma u jednu obitelj. Inovativnost je ujedno i jedna od zajedničkih vrijednosti agencija unutar mreže i ono što reflektira naš način rada. Vidim svoj posao kao izazovan i kreativan.”
Kako se nosiš s izazovima?
“Svaki izazov sa sobom donosi određenu razinu neizvjesnosti, no upravo je to ono što me motivira te stvara dodatnu želju za napretkom i razvojem. Na izazove ne gledam sa strahom, već kao na nove prilike koje stvaraju prostor za osobni i profesionalni razvoj.”