Dobra praksa
Od svojeg osnivanja do danas HURA! pridonosi napretku tržišta.
HURA! je pokretač gotovo svih važnijih domaćih inicijativa kojima je cilj unapređenje tržišta.
To uključuje inicijative poput promicanje dobre prakse u vidu Kodeksa HURA!-e, osnivanja HURA!-ina Suda časti, pripremu Globalnih smjernica za tvrdnje o okolišu, osnivanje Hrvatske udruge za samoregulativu tržišnih komunikacija (HUK) te Udruge mjerenja televizijske gledanosti (UMTG), ali i pripremu brojnih drugih materijala koji se tiču domaćih i međunarodnih preporuka za provođenje natječaja te raznih drugih tema.
Kodeks HURA-e čini dopunu pravnih dokumenata RH i predstavlja minimum standarda i etike u industriji.
Pročitaj višeSud časti nadležan je za tumačenje Kodeksa te stajališta i smjernice o praksi tržišnog komuniciranja.
Pročitaj višeZajedničkim naporima dionika oglašivačke industrije objavljene su Globalne smjernice za tvrdnje o okolišu. Izradu smjernica zatražilo je Svjetsko udruženje oglašivača (WFA), a na njima je radilo Vijeće za samoregulaciju oglašavanja (ICAS) i Europski savez za standarde u oglašavanju (EASA). Stručnjaci iz Britanskog Tijela za standarde u oglašavanju (ASA) vodili su proces osmišljanja načela, a zatim […]
Pročitaj višeSmjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su radi poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA & EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Možete ih pogledati […]
Pročitaj višeMeđunarodna inicijativa Pitch Watch kroz HURA-u nudi zaštitu, a uključuje prijavu kako negativnih tako i pozitivnih iskustava s natječajima za odabir agencija i suradnju s klijentima općenito.
Pročitaj višeSvrha smjernica jest potaknuti oglašivače i agencije te im olakšati snalaženje u postupku utvrđivanja, procjene i odlučivanja o agencijskim naknadama.
Pročitaj višeKao vodič za najbolju praksu, ove smjernice temelje se na iskustvu vodećih marketinških stručnjaka i njihovih agencija iz svijeta i Hrvatske.
Pročitaj višeAgencije HURA-e zalažu se za informiranje i educiranje o važnosti rodne raznolikosti i ravnopravnosti za industriju u skladu sa svjetskim standardima te izrazito predano rade na poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i industriji tržišnog komuniciranja kako bismo pokazali koliku vrijednost raznolikost ima u kreativnosti i učinkovitosti. HURA prepoznaje da industrija tržišnog komuniciranja može imati snažan […]
Pročitaj više