Eetu Tourunen (Elan) o natjecanju Young Lions: Natjecanja poput ovog situacije su iz kojih svi izlaze kao pobjednici
Young Lions Croatia natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti svjetski festival kreativnosti Cannes Lions, a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova Jelena Ceković i Lara Burazin iz 404 s projektom Can winter be in the red.
Imali smo čast razgovarati s Eetuom Tourunenom, predstavnikom Elana, partnera natjecanja Young Lions Croatia, te članom žirija natjecanja. Pitali smo ga da podijeli svoje dojmove sa žiriranja, a ispričao nam je i sve o važnosti mladih talenata za Elan, a i za cijelu industriju. U nastavku pronađite njegove odgovore.
Ove je godine Elan ponovno partner natjecanja Young Lions za mlade talente, još jednom pokazujući da je ulaganje u razvoj mladih talenata važno za vas. Kako vaša tvrtka potiče mlade ljude da se pridruže vašem timu i koje metode koristite da ih privučete?
Aktivno surađujemo sa sveučilištima kako bismo predstavili našu tvrtku i pružili studentima stvarne poslovne izazove. Pokazali smo da neki od tih studenata rade u Elanu tijekom i nakon studija.
Drugi važan temelj za stupanje u kontakt s mladim talentima je njihova skijaška karijera. Mnogi bivši skijaški rade u industriji nakon što se povuku iz sporta. Oni doprinose svojim stručnim znanjem kao sportaši, ali i svojim mladenačkim perspektivama.
Sada ste osobno sudjelovali u natjecanju kao član žirija. Kako je izgledao proces i što vas je najviše impresioniralo? Jeste li bili posebno uzbuđeni zbog projekata u nekoj od kategorija – Design, Digital, Marketers, Media, Print i PR?
Od samog početka s nestrpljenjem sam iščekivao sudjelovanje u žiriju jer sam znao da će biti nevjerojatnih perspektiva mladih talenata. Ove godine dobili smo velik broj prijava, što je otežalo preliminarni rad nama kao članovima žirija. No, vrijedilo je jer me zaista impresionirala kvaliteta radova u svakoj kategoriji.
Posebno su me impresionirali radovi u kategoriji PR-a svojim kreativnim, ali lako primjenjivim idejama.
Jeste li bili inspirirani mladim kreativcima i jeste li možda naučili nešto novo zahvaljujući svježem pogledu koji su ponudili?
Impresionirali su me mladi kreativci. Dolazim iz digitalnog okruženja, pa je puno radova baziranih na tradicionalnim marketinškim kanalima poput PR-a zaista otvorilo nove poglede na to kako koristiti te starije kanale na nove, svježe načine.
Rekao bih da su radovi mladih talenata potaknuli preispitivanje marketinške strategije tvrtke Elan, što ćemo zasigurno vidjeti u nadolazećim marketinškim kampanjama tvrtke Elan.
Mogu li iskustva poput ovog natjecanja za mlade talente pomoći poticanju promjena prema boljoj budućnosti i rastu zajednice? Kako vidite ulogu svoje tvrtke u tom procesu?
Natjecanja poput ovog situacije su iz kojih svi izlaze kao pobjednici. Mladi talenti imaju izvrsnu priliku pokazati svoje vještine, nevladine organizacije dobivaju prijedloge za suradnju od različitih agencija i talenata, a sponzori poput Elana mogu se povezati s mladim talentima na značajan način i potaknuti pozitivnu promjenu u suradnji s nevladinim organizacijama poput Protect Our Winters.
Mislim da je ovogodišnje natjecanje ponovno podiglo letvicu jer smo povezali međunarodne nevladine organizacije iz outdoor industrije s natjecanjem jer se održavalo na Elanovu igralištu. To je mladim talentima pružilo priliku da rade na slučajevima ne samo za vlastito tržište, već iz europske perspektive.