Intervju s Domagojem Davidovićem, članom Uprave agencije Proximity
Domagoj je: vodenjak
Omiljeni brend: neki jestivi 🙂
Da ne radim ovo bio bi: psiholog ili dizajner
U slobodno vrijeme: igram igrice
Najveći izazov: osigurati dovoljno vremena u danu za sve što želim
Za 10 godina vidim se: prestao sam se gledati u budućnosti, uživam u sadašnjosti
Domagoj, kako biste se predstavili u par rečenica?
Hm… zbunjeni introvert koji se našao usred vrlo ekstrovertirane komunikacijske industrije? Šalu na stranu, ja sam srećković koji radi ono što uistinu voli, uživa u igranju igrica na Playstationu, modernoj umjetnosti, gledanju filmova i crossfitu.
U Proximityu ste već 6 godina. Kakav je osjećaj kada se osvrnete na protekla iskustva?
Osjećaj koji imam kada se osvrnem na ovo vrijeme provedeno u agenciji je prvenstveno osjećaj ispunjenosti, jer vidim kako su me protekle godine oblikovale poslovno, ali i osobno. Spokojan sam, jer mislim da sam životno tamo gdje bih i trebao biti. Ništa značajno ne bih drugačije napravio.
U Proximity sam došao kao asistent i u ovom, zapravo kratkom periodu, sam prevalio put do člana Uprave i partnera. Ovih (prvih) šest godina ispunjeno je nizom iskustava, prebrojnima za navoditi, a i prerazličitima da bih posebno izdvojio bilo koje.
Što bi izdvojili kao vaš najdraži ili najveći agencijski uspjeh do sada i što je bilo ključno za njega?
Najveći i najdraži uspjeh mi je svakako to što je Proximity izrastao u vodeću full service digitalnu agenciju na tržištu. Naravno, taj rast je bio moguć uz podršku sjajnog tima telentiranih ljudi koji svakodnevno rade izvrsne projekte okrunjene brojnim nagradama i temeljem povjerenja kojeg su nam poklonili mnogi zadovoljni klijenti. I dalje sam ponosan što većinu Proximity klijenata čine dugogodišnji klijenti i što je rast agencije ravnomjerno raspoređen između organskog rasta i dobivanja novih klijenata.
Što bi onda bilo to nešto što vas izdvaja od ostalih?
Jedna od korporativnih vrijednosti Proximity-a je “Always do the right thing”. To je nešto što očekujemo od svakog člana tima, a i želimo da agencija upravo po tome bude posebna. “Right thing”, tj ispravna stvar nekad nije u skladu s početnim razmišljanjima klijenta, ali i dalje ostaje ispravna stvar. Na tome inzistiram i to nas izdvaja i od konkurencije.
Koliko su uspjesima pridonijeli vaši klijenti? Kako ta suradnja funkcionira općenito?
Kao što sam i ranije spomenuo, uspjeh i rast agencije ne bi bio moguć da nemamo sjajan raster klijenata. Ne volim tu poštapalicu, ali stvarno možemo govoriti o partnerstvima jer klijente i njihovo poslovanje u nekim slučajevima pratimo više od 10 godina u kontinuitetu.
Bez klijenata ne bi imali prilike pokazati sve što znamo i možemo kao agencija. Na sreću, dobro funkcionira to partnerstvo u kojem nam klijenti daju prilike (i izazovne briefove) da pokažemo (i dokažemo) što znamo, a mi redovno možemo isporučiti kvalitetna rješenja i dobre rezultate.
Veliki planovi za 2013.?
Planovi za ovu godinu jesu veliki – da ostanemo i dalje najveći 🙂
Godinu smo započeli širenjem usluge u području odnosa s javnošću, kroz spajanje s PR agencijom Pleon Partner. Ovo se već sada pokazuje kao dobar smjer razvoja, jer digitalne usluge koje nudimo (npr community management) sada su pojačane s dodatnom komunikacijskom ekspertizom i to nas svakako diferencira na tržištu te donosi dobre rezulate – u prvom mjesecu godine započeli smo suradnju s tri nova klijenta, upravo nudeći integrirane digitalne i PR usluge.