Intervju s Igorom Mesarićem, direktorom ZOO agencije

Razgovarali smo s Igorom Mesarićem, direktorom ZOO agencije koji, bez imalo zezancije, želi mir u svijetu. Gdje pronalazi inspiraciju u svom poslu te koji su glavni aduti njegove agencije pročitajte u nastavku.

igor-mesaric-zoo-agencijaGdje pronalazite inspiraciju u vašem poslu?

Inspiriraju me pozitivni ljudi koji imaju ideje i hrabrosti napraviti nešto u svakodnevnom životu. Teško je vrijeme za pozitivce, ali ako malo bolje pogledate oko sebe, vidjet ćete da su svuda oko nas.

Koje 3 riječi idealno opisuju vašu agenciju?

Strast. Strast. I strast.

Koji je najuzbudljiviji projekt na kojem ste dosad radili?

Najuzbudljiviji projekti uvijek su nam oni aktualni.

Nedavno smo izuzetno uspješno završili veliki projekt za City Center one koji je okrunio desetu godišnjicu postojanja u Hrvatskoj. Učinio je to snažnom integriranom kampanjom kojoj je okosnica bila TV kampanja, uz potporu OOH-a, radio i internet oglašavanja.

Izazov je bio istaknuti se od konkurencije i u cijelu priču unijeti emocije i toplinu koja je važan dio brand personalityja City Centera one. Zarazni prepjev poznate pjesme, uz prave kupce kao zvijezde kampanje pojačane s nekoliko poznatih imena, učinili su kampanju vrlo zamijećenom i izrazito pozitivno prihvaćenom.

Kao rezultat, City center one je okrugli, 10. rođendan, proslavio uz nepregledne kolone kupaca koji su uživali u slavljeničkom programu te vrhunskim koncertima u Zagrebu i Splitu.

Kako biste opisali trenutno stanje u kreativnoj industriji, ili još bolje, s čim biste ga usporedili?

Mislim da živimo u vrlo uzbudljivom vremenu što se tiče kreativne industrije. Nakon „zlatnog doba“ došla je recesija koja je u potpunosti promijenila industriju kakvu smo znali. Sad smo u fazi oporavka, ali na tržištu koje je drugačije, novo, relativno nepoznato. Osjećamo se pomalo kao istraživači. Radimo širom otvorenih očiju, ali i s leptirićima u trbuhu. Vjerujem da nam je ovo nova šansa za urednije tržište te korektnije odnose između klijenata i agencija, što će rezultirati još boljim kreativnim kampanjama.

Kako ono utječe na poslovanje vaše agencije i strategiju?

Način na koji danas funkcionira oglašavanje diktira i ono što mi radimo. Medijski kanali su se promijenili, ciljna skupina je drugačija i najbitnije, način kako dosegnuti ciljnu skupinu je drugačiji. Formati koji su činili većinu našeg posla prije nekoliko godina sad su zastarjeli i znatno im se smanjuje udio u našem poslu. Naše ideje i kreativna rješenja moraju biti prilagođena novim zahtjevima – biti brz, originalan, atraktivan, viralan…

Za kvalitetnu prilagodbu novim uvjetima na tržištu treba ulagati u edukaciju zaposlenika i ostati ili postati stručnjak za nove medijske formate.

Konkurencija je jaka, čime bi ju pomeli, odnosno što biste istaknuli kao prednosti vaše agencije?

Konkurencija je jača nego ikad. Nema izrazito velikih igrača koji su unaprijed upisani kao favoriti. Danas svaka agencija ima priliku dobiti posao na temelju kvalitetnog rada. Prihodi, broj zaposlenih i drugi statistički podaci više nisu presudni za definiranje dobre agencije.

Svaku konkurenciju pozdravljamo i veselimo se njenim uspjesima jer nas to motivira te tjera da i mi budemo još bolji.

Glavni aduti ZOO agencije su kvalitetne i svježe ideje.

S kim dosad još niste surađivali, a voljeli biste?

Nisu nam bitna konkretna imena i brandovi. Svaki brand u svakoj industriji ima potencijal da uz pravilno koncipiranu komunikaciju, uspije na tržištu. Kao i u svakom poslu, tako i u našem, najbitniji su kvalitetni ljudi. Mi ih imamo unutar agencije, a upravo takve tražimo i “s druge strane”, kod klijenta. Volimo i želimo surađivati s onima koji su znatiželjni i hrabri, spremni isprobati nešto novo te onima koji su, kao i mi, zaljubljeni u ideje i posao kojim se svi zajedno bavimo.

Prošle godine bili ste jedan od tri finalista u natjecanju za nagradu Mixx na Danima komunikacija. Kako vam je bilo raditi na kampanji „Budi Zdrava“ i hoćemo li vidjeti vaše radove na sljedećem izdanju festivala?

Rad na kampanji „Budi zdrava“ bio je emotivno iskustvo koje ćemo pamtiti do kraja života. Naime, u kampanji smo surađivali s grupom žena koje se bore protiv raka dojke. Njihov stav prema životu pokazao nam je kolika je vrijednost pozitivnog mišljenja te da se nikad ne trebamo prestati boriti. Uistinu transformativno iskustvo na kojem moramo zahvaliti našem klijentu Avonu koji nam često daje priliku da radimo na ovako zanimljivim projektima.

Što se tiče sudjelovanja na idućoj Ideji X, još je rano za priču o tome. Prijave za festival se i onako rade u zadnji čas. Inače nije fora. 🙂

Pingvin sa sombrerom na glavi je upravo ušao kroz vrata. Što će reći i zašto je ovdje?

Postoje samo dvije mogućnosti:

Radi o uspješnom poduzetniku koji želi proširiti poslovanje na mnogoljudno latinoameričko tržište i kojemu treba napraviti komunikacijsku strategiju te plan razvoja branda. Sombrero ukazuje da mladi biznismen voli mariachi glazbu, a crveni kljun odaje da je i ljubitelj tequile.

Ili, ipak vjerojatnije, da se radi o nama već poznatoj situaciji. Zbog imena! Ne, mi nismo zoološki vrt, nego kreativna agencija. Ali, nema problema. Klijent je na naša vrata došao slučajno, a meksičko tržište osvojit će prema našem marketing planu.

Ulovili ste zlatnu ribicu i ispunit će vam tri želje. Koje su to?

Aaaah, godine lete, pa neka bude zdravlje, zadovoljstvo i, bez imalo zezancije, mir u svijetu.