Intervju s Unom Zimom, direktoricom agencije Spotstudio

Una je: tal. Jedna, Jedina
Omiljeni brend: Šegrt Hlapić/Lapitch
Da ne radim ovo bila bih: Novinarka
U slobodno vrijeme: Nemam ga
Najveći izazov: Dječji TV kanal
Za 10 godina vidim se: Redateljica dječjeg/obiteljskog filma “Priče iz davnine”

 

Mlade kreativce željne zapošljavanja u reklamnoj industriji uvijek zanima početna priča uspješnih marketingaša. Možete li nam ukratko opisati svoje početke u branši oglašavanja i tržišne komunikacije?

Moj otac Željko ili kako ga najčešće zovu Zima, živi marketing posljednjih trideset godina. Angažirao me je već kao djevojčicu da glumim u njegovim TV spotovima. I tako je sve počelo…

Kako bi opisali trenutno stanje na tržištu?

Stanje je teško, ali ujedno i puno izazova. No čini mi se da se pojavljuju znakovi boljih uvjeta u poslovanju, barem je tako za Spostudio. Naime, napravili smo značajne promjene u poslovanju u protekloj godini i rezultati su već vidljivi.

Koje karakteristike po vama klijenta čine odličnim za suradnju?

Jednostavan odgovor: međusobno uvažavanje i povjerenje.

A agenciju? Po čemu je Spotstudio drugačiji?

Mi smo prilagodljiva agencija. Uskoro slavimo čak dvadeset osam godina postojanja. I većinu poslova realiziramo vlastitim snagama.

Aktivno sudjelujete u radu HURA-inog odbora za članstvo, koji su vaši ciljevi u ovom mandatu?

Želim što veći broj kvalitetnih agencija u HURA-i.

Spotstudio je zaslužan za trenutni logo Dječje televizije na kojoj ste urednica i jedna od voditeljica programa. Kako je došlo do te suradnje?

Na Dječjoj odnosno Hlapićevoj televiziji počela sam radti još u studentskim danima. Danas sam tamo voditeljica i urednica pa je logično da mi kolege i kolegice iz Spotstudija značajno pomažu u mnogim aktivnostima te televizije.

Za više informacija o Spotstudiju posjetite www.spotstudio.hr.