Jelena Slade-Šilović: Neki od kreativaca koje ćemo sada upoznati obilježit će kreativnu komunikacijsku scenu

Kreativne ideje nisu rezervirane samo za urede; one danonoćno niču u glavama mladih kreativaca – zato je natjecanje Young Lions Croatia odlučilo njihove kreativne zamisli izvući na vidjelo te talentima osigurati vidljivost i u ovoj neizvjesnoj godini. Ovogodišnje 24-satno natjecanje počet će u petak, 13. 11. u 15 sati – a održat će se online uz partnera Cedevitu!

Tim smo povodom porazgovarali s Jelenom Slade-Šilović, voditeljicom marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic grupi, ujedno i članicom žirija koji će odabrati najbolje među mladim talentima natjecanja Young Lions Croatia. U kratkim crtama otkrila nam je koje su ključne komunikacijske točke u vremenu pandemije, što mladi talenti donose industriji, ali i koja su njezina očekivanja od natjecatelja.

Širenje pozitivne energije i prepoznavanje kreativne izvrsnosti samo su neki od razloga zašto Cedevita podupire natjecanje Young Lions Croatia – iz Vaše poslovne perspektive, zašto je važno kontinuirano vrednovati mlade talente?

Cedevita kroz komunikaciju podsjeća kako svi mi, bez obzira na godine, živimo uz zajedničke vrijednosti usprkos generacijskim razlikama i predrasudama prema mladima. To je srž Generacije CE. Ona se ne definira kroz godine rođenja, već kroz stanje duha i ne robuje predrasudama, već ju spajaju različitosti i spoznaja kako je bit života u međusobnoj povezanosti te dijeljenju trenutaka (ali i ideja) s drugima. Ovakav tip vrijednosti želimo kontinuirano poticati te ohrabriti mlade da istupe i kreativno se izraze – na svoj način.

Što mlade snage donose u komunikacijsku industriju?

Mlade snage uspijevaju biti nastavljači postojećih komunikacijskih tendencija, ali i nositelji potpuno novih komunikacijskih trendova, prirodno se noseći sa suludo brzim tehnološkim promjenama.

Ova godina najbolji je pokazatelj činjenice kako se komunikacijski trendovi brzo mijenjaju – koje korake, može i na primjeru Cedevite, u tim iznimnim uvjetima smatrate ključnima kako bi se kvalitetno komunicirale poruke i svrha brenda?

Ova godina je donijela nevjerojatne promjene u našim životima. Kroz prilagođeni apel Ostani dobro – ostani CE nastavili smo širiti pozitivnu energiju, adresirali važnost svježe doze vitamina, poticali smo fizičku izoliranost, ali ne i emotivnu. Važnije je no ikada prilagoditi poruke da ostanu relevantne za potrošača i brend, a da s druge strane ostanu sukladne kontekstu u kojem danas živimo, s osjećajem za mjeru i neiritirajuće za potrošača.

Članica ste ovogodišnjega žirija natjecanja Young Lions Croatia – kakva su Vaša očekivanja od natjecatelja?

Svakako očekujem zanimljiva i originalna rješenja, optimizam, pomicanje granica. Imamo ogroman broj prijava, a sigurna sam da će neki od kreativaca koje ćemo sada upoznati obilježiti kreativnu komunikacijsku scenu u narednim godinama.

Dodatno zadovoljstvo svima uključenima u natjecanje pruža i činjenica da ono ima humanitarni karakter – kreirana se kreativna rješenja bez naknada ustupaju neprofitnoj organizaciji s ciljem poticanja pozitivne lokalne promjene.

Mi u timu vjerujemo da jedan od najvećih brandova u regiji mora stati uz važne i aktualne društvene teme. Tema koju smo odabrali bit će jedna od ključnih uz koju će se Cedevita vezivati u narednom periodu imajući na umu kako je investicija u budućnost i dobrobit društva uvijek dobro ulaganje, koliko god su neobične i nepredvidljive okolnosti u kojima živimo. A što može nadahnuti na pozitivne promjene u većoj mjeri od osjećaja da radite stvari sa svrhom i kreativnosti?