Jesmo li otkrili recept za dobru kreativu?

Duško Tubić, odgovoran za razvoj poslovanja digitalne agencije Isobar Hrvatska rekao nam je kako se kao diplomirani pravnik našao u kreativnom svijetu, ali i postoji li recept za dobru kreativu i kako će se kreativna rješenja mijenjati u novom desetljeću.

  • Pravnik u svijetu kreativnosti i tehnologije. Kako se to dogodilo?

Nakon završene srednje ekonomske škole, ekonomija ili pravo nametnuli su se kao logičan izbor. U pozadini je uvijek postojao interes za tehnologijom, ali tada ga još nisam znao kanalizirati u pravom smjeru. Nakon završenog pravnog fakulteta i kraćeg rada u struci, pojavila se prilika za radom u marketinškoj agenciji. To sam prihvatio i gledajući unatrag, mogu reći da je vrijeme stvarno proletjelo. Sredinom 2020. godine bit će mojih punih 5 godina u marketinškoj grupaciji Dentsu. Odnedavno sam odgovoran i za razvoj poslovanja digitalne agencije Isobar, koja posluje unutar Dentsu mreže.

  • Isobar je globalno poznata agencija. Možeš li nam reći nešto više o njoj?

Ukratko u brojevima, 65 000 ljudi, 85 lokacija i 45 tržišta. Surađujemo s najvećim svjetskim brendovima unutar portfelja s ciljem realizacije njihovog punog potencijala. Prošle godine smo počeli s aktivnim razvojem Isobara u Hrvatskoj. Temeljimo ga na kreativnim konceptima koji našim klijentima omogućavaju da se istaknu među konkurencijom. Za sada smo zadovoljni razvojem i nadamo se da će 2020. zaista obilježiti poslovanje u pozitivnom smislu.

  • Kakav je osjećaj biti dio tako velike uspješne agencije?

Super. Biti dio Dentsu tima daje ti priliku da svaki dan isprobaš nešto novo i zanimljivo. Bilo da se radi o globalnim ili lokalnim oglašivačima, izazovi postavljeni pred nas uvijek traže maksimum posvećenosti i izvrsnost u realizaciji.

Kao dio Isobara i integralni dio njegovog razvoja u Hrvatskoj, izazov je još veći, ali svakim korakom smo bliže cilju. Pozicionirati se kao prepoznatljivi brend koji donosi inovacije uz rezultate.

  • Što misliš da utječe na kreativu i postoji li neki recept za dobru kreativu?

Puno je faktora koji utječu na kreativu, a recept za idealnu, nažalost, ne postoji ili ga barem nitko do sada nije otkrio 🙂 Kako bismo došli do najboljeg kreativnog rješenja, s klijentom uvijek prvo razgovaramo o cilju kampanje i kako ga ostvariti. Nakon toga razmatramo dostupne materijale i krećemo s radom. Proces izrade kreative nije jednosmjerna ulica. Da bi krajnji rezultat bio dobar, komunikacija također mora biti dobra, kako s klijentom tako i s ostatkom tima.

  • Postoji li neka određena kampanja ili case koji ti je najdraži?

U zadnjih nekoliko godina sudjelovao sam u velikom broju kampanja, ali ako bi baš morao izdvojiti neku, onda bi to bio naš prvi OOH digital za koji smo radili kreativu. Kažu da se prvi uvijek pamte, a ovo je bilo zaista značajno za nas s obzirom na to da je interakcija bila zaista velika i primili smo samo pohvale na rad.

Također, izdvojio bih i slučaj gdje smo nedavno za klijenta odradili kampanju od samog starta do kraja po sistemu ključ u ruke. Osmislili smo strategiju, kreativni koncept, producirali kreative i na kraju realizirali kampanju na zadovoljstvo svih uključenih.

Posebno drago mjesta zauzima izrada web-stranice za jednog manjeg klijenta kojemu smo time uspješno pokrenuli poslovanje i kroz nekoliko mjeseci trasirali njihov put prema uspjehu.

  • Misliš li da će se kreativna rješenja promijeniti u novom desetljeću?

Neupitno. Kreativna rješenja razvijaju se u ciklusima, pa smo tako prošli put od statičnih preko animiranih pa sve do interaktivnih kreativa koje se danas opet vraćaju ka statičnim rješenjima u svom osnovnom obliku. Tehnološki trendovi za 2020. godinu okrenuti su ka virtualnoj stvarnosti, prilagođavanju potrebama korisnika i digitalnim vezama, odnosno tehnologijama koje povezuju sve aktivnosti u zajedničku cjelinu. To je svakako napredniji vid kreative koji zahtijeva objedinjavanje nekoliko područja u jedno zajedničko koje pruža malu tehnološku revoluciju.

  • Koje su tvoje najveće strasti izvan agencijskog života?

Ovdje bih najradije odgovorio da volim sve što vole mladi, ali onda se postavlja pitanje – što je to 🙂 Interesi su mi raznoliki, od tehnologije preko sporta, putovanja pa sve do gaminga. Ovisno o situaciji mogu se prilagoditi, ali moram priznati kako nemam određenu aktivnost za koju mogu reći da mi je konstanta. Kao i naša industrija, promjena je jedina konstanta.