Razgovarali smo s Unom Zimom, direktoricom agencije Spotstudio
Una Zima nam je otkrila koje osobine treba imati glavna direktorica i čemu se najviše veseli na ovogodišnjim Danima komunikacija.
Una, ispričajte nam čime se bavi Spotstudio i što ga čini drugačijim od ostalih agencija u industriji?
Dosta smo orijentirani na produkciju promotivnih oblika… Pišemo scenarije, kreiramo i produciramo razne forme video uradaka…
Spotstudio je na tržištu više od 30 godina, koliko se mijenjao identitet agencije kroz godine?
Kako su se mijenjale potrebe tržišta, tako smo se i mi mijenjali. Prije smo sve radili sami, a danas mnoge projekte realiziramo u suradnji sa vanjskim suradnicima. Danas smo agencija koja radi za specifične klijente, velike zahtjevnosti i visokih produkcijskih kriterija.
Koja je najvažnija stvar na kojoj trenutno radite i kako dolazite do cilja?
U ovom poslu nema najvažnije stvari. Barem u mojem slučaju. Svaki dio posla jednako je bitan. Od ekonomizacije, motivacije ljudi, kvalitetne realizacije pa sve do organizacije svakog dijela posla. Osobno jako mi je važna “moja” “Dječja televizija” koju radim već 10 godina. Ima puno toga, ali jako je teško izdvojiti samo jednu stvar.
Da možete birati idealnog klijenta, kakav bi on bio?
Idealan klijent ne postoji… Hahaha. Bitno je imati korektan odnos. Međusobno uvažavanje i poštivanje su ključne osobine dobrog partnerstva. Mi na tome radimo sa svojim klijentima i u većini slučajeva imamo lijepe dugogodišnje suradnje.
Što biste u svojoj karijeri izdvojili kao svakodnevnu motivaciju?
Motivacija zna biti promjenjiva. Ponekad je i nedostaje, dogode se i ti dani, ali uvijek se pojavi neki novi izazov koji motivira. Kreativno realiziranje zadatka uvijek je izazov.
Pamtite li neki savjet koji ste dobili u počecima svoje karijere i kojeg se od tada držite u svemu što radite?
Kontinuirano prikupljanje znanja, stalan rad i upornost dovode do rezultata. Ništa se ne događa preko noći i bitno je biti svjestan da svaki neuspjeh treba prihvatiti kao dio procesa razvijanja. Uvijek treba pokušati pronaći snagu za nove izazove i sigurno će doći i željeni rezultat.
Voditeljica ste i urednica Dječje televizije. Po vašem mišljenju, što možemo naučiti od najmlađih, a da je primjenjivo u poslu? Što biste savjetovali mladim kreativcima koji tek ulaze u agencijski svijet?
Rad s djecom za mene je predivan, ima zaista terapeutski utjecaj. Potpuna iskrenost i dječja neposrednost osobine su koje mi veliki često izgubimo tijekom odrastanja. Ono što su me djeca naučila sve ove godine, a naučili su me puno, nažalost teško je primjenjivo u poslovnom svijetu. Zašto je to tako, često se i sama pitam… Mladi kreativci, budite kreativni, vrijedni, uporni i strpljivi i sigurna sam da ćete ostvariti odlične rezultate na koje ćete biti ponosni.
Već dugo djelujete u HURA-i te ujedno sudjelujete u radu odbora za članstvo, što biste poručili agencijama koje razmišljaju o učlanjenju?
Sadašnjost i budućnost je u udruživanju. Jedino tako možemo zaštititi naše zajedničke interese i pokušati svi zajedno nešto promijeniti da bude bolje. Zato nam se pridružite!
Dolazite li na ovogodišnje Dane komunikacija? Što vam se čini posebno zanimljivim?
Dolazim! I veselim se! Veselim se svojoj prijateljici Ivani s kojom sam uvijek u sobi, našim dugim noćnim razgovorima, tulumima, druženjima i naravno majstoru provokacije Mr.Bingu čije predavanje jedva čekam poslušati.
Od osobina, glavna direktorica obavezno mora imati…
Obavezno mora biti sposobna, pametna, odlučna, dobra organizatorica, vođa, a bilo bi lijepo da bude ugodna i oku i da uza sve to ima i sreće. Hahhaha…