X pitanja za X godina IdejeX: Studio Sonda
Kratkoća je duša mudrosti, pa smo zamolili Jelenu Fiškuš i Seana Poropata, kreativne direktore Studija Sonde, da nam daju kratke odgovore na deset pitanja za deset godina IdejeX.

Prošle godine osvojili su Grand Prix IdejeX, a samim time i pravo na prijavu na Cannes Lions, gdje je njihov rad okrunjen prestižnim lavom! Hvaljeni kreativci Studija Sonde otkrili su nam kako potiču kreativnost, najveću zabludu o dizajnerima i dali koristan savjet za sve buduće prijavitelje na IdejuX. Inspirirajte se, a potom se bacite na posao i prijavite se – tko zna, možda baš na vašu adresu nakon IdejeX stigne Canneski lav.
- Riječ koja najbolje opisuje Studio Sondu:
Znatiželja.
- Najveća promjena u Studiju Sonda od početaka do danas:
Preseljenje iz male sredine u još manju.
- Kada bi dojam nakon osvojenog Grand Prixa IdejeX saželi u riječ, to bi bila:
Dobrodošao.
- Najbolji razlog za prijavu na natjecanje IdejaX je:
Osvještavanje sebe i svojega rada.
- Prva stvar koju ste napravili nakon osvajanja lava u Cannesu:
Digli sidro i otvorili jedra.
- Po vama ključni pokretač kreativnosti je:
Vječna i neprestana, neumorna znatiželja.
- A najveća zabluda o dizajnerima bila bi:
Uz ogromno poštovanje prema i jednom i drugom, velika zabluda je poistovjećivanje dizajna i umjetnosti.
- Savjet X za buduće prijavitelje IdejeX:
Ako možete prihvatiti da je rezultat, bez obzira kakav on bio, isključivo vaša zasluga, možete prilično puno naučiti. A što je rezultat lošiji, to je škola veća.
- IdejaX koju se nadate ostvariti ove godine:
Dovršiti gradnju našeg budućeg Kreativnog Centra u Vižinadi.
- Za kraj biste poručili:
Ma koliko izazovno bilo, važno je ne zaboraviti zašto volimo to što radimo i to raditi dok god volimo, onako kako volimo. A pritom je, naravno, važno i dobro se zabaviti.