X pitanja za X godina IdejeX: Studio Sonda

Kratkoća je duša mudrosti, pa smo zamolili Jelenu Fiškuš i Seana Poropata, kreativne direktore Studija Sonde, da nam daju kratke odgovore na deset pitanja za deset godina IdejeX.

Prošle godine osvojili su Grand Prix IdejeX, a samim time i pravo na prijavu na Cannes Lions, gdje je njihov rad okrunjen prestižnim lavom! Hvaljeni kreativci Studija Sonde otkrili su nam kako potiču kreativnost, najveću zabludu o dizajnerima i dali koristan savjet za sve buduće prijavitelje na IdejuX. Inspirirajte se, a potom se bacite na posao i prijavite se – tko zna, možda baš na vašu adresu nakon IdejeX stigne Canneski lav.

  1. Riječ koja najbolje opisuje Studio Sondu:

Znatiželja.

  1. Najveća promjena u Studiju Sonda od početaka do danas:

Preseljenje iz male sredine u još manju.

  1. Kada bi dojam nakon osvojenog Grand Prixa IdejeX saželi u riječ, to bi bila:

Dobrodošao.

  1. Najbolji razlog za prijavu na natjecanje IdejaX je:

Osvještavanje sebe i svojega rada.

  1. Prva stvar koju ste napravili nakon osvajanja lava u Cannesu:

Digli sidro i otvorili jedra.

  1. Po vama ključni pokretač kreativnosti je:

Vječna i neprestana, neumorna znatiželja.

  1. A najveća zabluda o dizajnerima bila bi:

Uz ogromno poštovanje prema i jednom i drugom, velika zabluda je poistovjećivanje dizajna i umjetnosti.

  1. Savjet X za buduće prijavitelje IdejeX:

Ako možete prihvatiti da je rezultat, bez obzira kakav on bio, isključivo vaša zasluga, možete prilično puno naučiti. A što je rezultat lošiji, to je škola veća.

  1. IdejaX koju se nadate ostvariti ove godine:

Dovršiti gradnju našeg budućeg Kreativnog Centra u Vižinadi.

  1. Za kraj biste poručili:

Ma koliko izazovno bilo, važno je ne zaboraviti zašto volimo to što radimo i to raditi dok god volimo, onako kako volimo. A pritom je, naravno, važno i dobro se zabaviti.