Smjernice za progresivno prikazivanje roda u oglašavanju
Agencije HURA-e zalažu se za informiranje i educiranje o važnosti rodne raznolikosti i ravnopravnosti za industriju u skladu sa svjetskim standardima te izrazito predano rade na poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i industriji tržišnog komuniciranja kako bismo pokazali koliku vrijednost raznolikost ima u kreativnosti i učinkovitosti.
HURA prepoznaje da industrija tržišnog komuniciranja može imati snažan pozitivan utjecaj na kulturu i društvo načinima na koje su ljudi prikazani u oglašavanju i marketingu. Iz tog stava proizašla je incijativa Equality & Diversity, koja stoji iza uvjerenja da nam treba novi pristup industrije koji bi razotkrio zastarjele i štetne stereotipe o muškarcima i ženama te pomogao stvoriti svijet beskrajnih mogućnosti.
HURA donosi ovaj kratki priručnik kojim se nadamo podići razinu svijesti o pokretu među svojim članicama, brendovima koje one predstavljaju i cijelom hrvatskom industrijom oglašavanja. Progresivno prikazivanje roda u oglašavanju smjernice su dobre prakse nastale prijevodom publikacije A guide to progressive gender portrayals in advertising, koju je kreirala organizacija UN Women te prijevodom publikacije Statement on gender portrayal i Gender portrayal and stereotyping Europske udruge društava za tržišno komuniciranje (EACA).