1000 NESCAFÉ šalica

Kreiranje originalne kampanje i sadržaja kojim se nastoji stvoriti dodatna vrijednost, ključ je uspjeha još jedne aktivacije koja je privukla i razveselila mnoge kavoljupce, a proizašla je iz suradnje agencije Drap i tvrtke Nestlé.

crvene-nescafe-salice-preplavile-zagreb-2-630x330Kreiranje originalne kampanje i sadržaja kojim se nastoji stvoriti dodatna vrijednost, ključ je uspjeha još jedne aktivacije koja je privukla i razveselila mnoge kavoljupce, a proizašla je iz suradnje agencije Drap i tvrtke Nestlé.

U nesvakidašnjoj kampanji za NESCAFÉ pod nazivom ,,1.000 crvenih šalica” organizacija događaja za potrošače povezala se s elementima digitalne aktivacije i tako je za rezultat, osim povećanja broja fanova na NESCAFÉ Facebook stranici i jako dobre medijske popraćenosti, imala pozitivan utjecaj na izgradnju imidža brenda.

Posjetioce Bundeka, Strossmayerovog šetališta, Savskog pješačkog mosta i splitske rive, sredinom travnja dočekao je prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šalicama koje su bile zaključane lokotima. Kako bi otključali svoju te, u zamjenu za lokot, dobili još jednu šalicu za njima dragu osobu, kavoljupci su prethodno trebali posjetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti jedinstveni kod za otključavanje unutar mobilne aplikacije.

Kampanja je inspirirana tzv. ljubavnim lokotima, kojima partneri na lokacijama diljem svijeta „zaključavaju“ svoju ljubav, a NESCAFÉ je darovanjem dviju šalica želio zbližiti ljude koji svoja prijateljstva nerijetko učvršćuju upravo na druženjima uz šalicu kave.