21. Golden Drum Festival: McCann Erickson proglašen Agencijskom mrežom godine, a Voskhod najboljom agencijom i najboljom nezavisnom agencijom godine

U Portorožu, na završnoj ceremoniji dodjele nagrada u petak, proglašeni su ovogodišnji pobjednici Golden Drum festivala, jednog od najprestižnijih festivala oglašavanja u regiji na kojemu tradicionalno sudjeluju najbolje svjetske agencije.

U PortorožuGD-2014-300x180, na završnoj ceremoniji dodjele nagrada u petak, proglašeni su ovogodišnji pobjednici Golden Drum festivala, jednog od najprestižnijih festivala oglašavanja u regiji na kojemu tradicionalno sudjeluju najbolje svjetske agencije.

Na dvadeset i prvom Golden Drum festivalu ukupno su dodijeljena 63 Silver Drum i 31 Golden Drum priznanja, kao i 16 Grand Prix  te 1 Good Cause Grand Prix priznanje za najbolje radove agencija koje su ušle u ovogodišnje natjecanje. Nagrada Agencijska mreža godine (Golden Net Award) dodjeljuje se agenciji sa najviše skupljenih pobjedničkih bodova po prijavi, a tu je titulu ove godine odnijela agencijska mreža McCann Erickson sa ukupno 141 bodom. Zatim, Golden Rose nagradu za najbolju agenciju i Tartini nagradu za najbolju nezavisnu agenciju 21. Golden Drum-a osvojila je agencija Voskhod sa ukupno 80 bodova.

Najnagrađivanijim brandom Golden Drum festivala (Brand Grand Prix Award) proglašen je Vodafone sa ukupno 46 bodova, , dok je nagrada Good Cause Brand Grand Prix dodijeljena agenciji Cheil Poland sa kampanjom ‘Vrlo dobro ponašanje’.