Prihodi hrvatskih PR agencija u 2011. godini – Millenium promocija, Premisa i Media Val vodeći

Prema izvještaju Fine, na vrhu prihodovne ljestvice hrvatskih agencija za odnose javnošću, za 2011. godinu nalazi se Millenium promocija. Na drugom mjestu našla se Premisa (s agencijom Predikat) koja je ostvarila prihod od 15,5 milijuna kuna, a na trećem Media Val s 7,1 milijun kuna prihoda. Slijede ih Integralni marketing i komunikacije (6,9), Hauska i partner (5,8), Abrakadabra (5,4), Madison Consulting (4,9), Briefing komunikacije (3,5), Grayling (3,3), Manjgura (2,7), Pleon Partner (2,3), Dialog komunikacije (2,1) i  Spona komunikacije (2,1).

Zanimljiva je činjenica da je ovaj primjetan rast ostvaren unatoč gospodarskoj krizi koja je znatno smanjila budžete namijenjene promociji i komunikaciji.

Unatoč zabilježenom rastu, zbog nastavka krize, ali i zbog Vladine odluke o zabrani angažiranja PR agencija, predstavnici agencija očekuju da će se u tekućoj godini smanjiti prihodi.