55 agencija u konkurenciji za BalCanneske lavove

25 članova stručnog žirija započelo s ocjenjivanjem 120 projekata s kojima za BalCanneske lavove konkurira 55 agencija.

Danas je počelo žiriranje za BalCannes, regionalnu reviju reklamnih agencija, za koju je 55 agencija prijavilo svoje najbolje projekte, njih ukupno 120. Regionalni žiri koji broji čak 25 članova, stručnjaka koji dolaze iz tvrtki oglašivača, agencija za tržišno komuniciranje i medija, izabrat će 25 najboljih projekata u regiji, a najbolji među njima osvojit će nagrade – jedinstvene BalCanneske lavove.

Zahvaljujući ovogodišnjem jedinstvenom konceptu revije, na BalCannesu ćemo po prvi put imati prilike vidjeti i zasebne odabire top 25 projekata prema mišljenju oglašivača, agencija i medija, što će ponuditi zanimljiv uvid u razmišljanje svakog od ta tri sastava žirija.

Dobitnici nagrada bit će proglašeni na desetom Weekend Media Festivalu u Rovinju na kojem će u petak, 22. 9., s početkom u 16:45 sati u glavnoj dvorani festivala, agencije imati prilike osobno predstaviti svoje najbolje projekte brojnim oglašivačima i publici na festivalu.

Po završetku festivala, svi projekti bit će objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj bazi agencija koja je oglašivačima dostupna za pregledavanje tijekom cijele godine i služi kao pomoć pri izboru agencije koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku.

Više informacija na www.balcannes.com.