Anselmo Tumpić (Studio T/P) kao panelist na Pentawards x Pantone webinaru o kreativi iza zlatne “Istriane”

Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc, jedan je od panelista webinara "Mastering the Palette: Insights from Pentaward’s Color Visionaries" u organizaciji Pentawardsa i Pantonea, u kojem otkriva više o kreativnoj ideji koja je osvojila zlatnu "Best Use of Colour" nagradu.

Ovogodišnje izdanje Pentawardsa, najvažnijeg međunarodnog natjecanja za dizajn ambalaže, sa sobom je donijelo i novu nagradu u suradnji s Pantoneom, vodećom globalnom kompanijom u svijetu boja na čije se proizvode i usluge već preko 50 godina oslanja više od 10 milijuna dizajnera i proizvođača diljem svijeta.

Povijesnu, prvu nagradu “Best Use of Colour” na svečanoj je dodjeli održanoj sredinom studenog u Londonu, osvojio projekt “Istriana” domaćeg Studija Tumpić/Prenc, a dizajn etikete i ambalaže ove boce maslinovog ulja najsjajnije odličje zaslužio je među više od 2 000 prijava iz 60 država svijeta.

Kako bi publiku pobliže upoznali s ovom posebnom nagradom, u organizaciji Pentawardsa i Pantonea održan je webinar naslovljen Mastering the Palette: Insights from Pentaward’s Color Visionaries. Ispred tvrtke Pantone webinar je vodila Carola Seybold, više o samom festivalu rekao je njegov voditelj, Adam Ryan, dok su kao panelisti bili pozvani kreativci koji stoje iza pobjedničkih ideja “Best Use of Colour”.

Dizajner Vincent Villéger predstavio je brončani BY FAR: The Daydream Fragrance Collection. Osim BY FAR-a, Villéger stoji iza dizajna proizvoda poznatih brendova kao što su Burberry, YSL Beauty, Givenchy Perfumes, Dunhill i drugih. Nadalje, direktor PepsiCa za Latinsku Ameriku,  Vasily KasSab, objasnio je ideju projekta Doritos Rainbow Limited Edition 2022 koji je odnio srebro. Tvrtka PepsiCo inače stoji iza velikih imena poput Lay’sa, Pepsija, 7up-a i ostalih. Među svjetskim brendovima pronašla se tako i zlatna “Istriana”, čiju je priču ispričao Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc.

Gledatelji webinara tako saznaju na koji način “Istriana” spaja prošlost i sadašnjost Istre, kako se u ovaj dizajn uklapa rimska amfora s područja Istre, te zašto, imajući u rukama ovu bocu maslinovog ulja, vlasnik izdanja zapravo drži komadić istarske zemlje naziva “Terra Rossa”.

Nakon njegova održavanja uživo, od sada je webinar dostupan i za pregledavanje na zahtjev na sljedećem linku: https://www.pantone.com/events-and-webinars/mastering-the-palette-insights-from-pentawards-color-visionaries.

Uronite u zadivljujući svijet dizajna dok putujemo uz Pentawardsove “Color Visionaries”. Otkrijte tajne, priče i strategije iza njihove zapanjujuće upotrebe boja, pružajući svježu perspektivu suvremenog dizajna i ostavljajući vas nadahnutim za stvaranje vlastitih živopisnih remek-djela, stoji u najavi ovog webinara.

Zainteresirani imaju priliku besplatno čuti priču iza nagrađivanih dizajna, a uz to dobiti uvid u inovativne tehnike i saznati kako u vlastite projekte unijeti više kreativnosti.