BalCannes je u potrazi za najboljim marketinškim projektima u regiji u čak 13 poslovnih kategorija!

Objavljen je pravilnik natjecanja, a među brojnim novostima kojima će BalCannes istaknuti genijalnost i najbolje u regionalnoj komunikacijskoj industriji, izdvajamo nove kategorije spektra poslovnoga djelovanja.

U tijeku su prijave na novo izdanje BalCannesa, natjecanja koje okuplja regionalnu komunikacijsku industriju te odabire najbolje projekte, agencije i oglašivače, koji će biti proglašeni pod reflektorima velike dvorane Dana komunikacija! Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je natjecanje na kojem možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto ste vrijedni.

Jedna je od brojnih novosti i ta da će se natjecateljski projekti vrednovati i nagrađivati prema spektru poslovnih kategorija u kojima i inače konkuriraju na tržištu, a prijaviteljima će biti dostupno čak 13 kategorija te će u svakoj od njih biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu:

  • Hrana
  • Alkoholna pića
  • Bezalkoholna pića
  • Telekomunikacijske usluge
  • Financijske i osiguravajuće usluge
  • Maloprodaja
  • Zdravlje i farmacija
  • Kućanstvo
  • Moda i ljepota
  • Turizam, kultura i slobodno vrijeme
  • Korporativne komunikacije
  • Razno
  • Društvena odgovornost.

Na natjecanje se mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođene tijekom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. kolovoza 2020. do 20. studenog 2022., a prijavni je proces brz uz jednostavnu prijavnicu, koja prijaviteljima omogućava da istaknu izvrsnost svojih projekata.

Pravilnik sa svim informacijama o natjecanju, koje će ovoga puta zasjati u kompetitivnijem svjetlu i definirati komunikacijsku industriju Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.