BalCannes okupio najbolje marketinške projekte regije na jednom mjestu

Najbolji marketinški projekti u regiji, prijavljeni na reviji reklamnih agencija BalCannes u sklopu 7. Weekend Media Festivala, postavljeni su online na stranicama BalCannesa, tzv. Yellow Pages.

Balcannes_logoNajbolji marketinški projekti u regiji, prijavljeni na reviji reklamnih agencija BalCannes u sklopu 7. Weekend Media Festivala, postavljeni su online na stranicama BalCannesa, tzv. Yellow Pages (www.balcannes.com). Tako svi oglašivači iz regije mogu pretraživati agencije i njihove projekte, kako bi na što jednostavniji način odabrali agenciju koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku.

Organizatori BalCannesa – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival – pozivaju sve zainteresirane da pogledaju prijavljene radove na stranicama www.balcannes.com/agencije.

„Naše BalCannes Yellow Pages kroz cijelu godinu služe kao alat za sve oglašivače iz regije, svojevrsni online imenik i pretraživač agencija. Dostupne su tokom cijele godine, a nude jedinstveni pregled agencija i projekata iz regije sa svim radovima prijavljenima na BalCannes.“, pojašnjava član Uprave HURA-e Davor Bruketa.

U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 146 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave. Među svima njima, stručni žiri novinara koji prate struku iz regije izabrao je 25 najboljih koji su bili prikazani pred dupkom dvoranom Weekend Media Festivala. Žiri su činili Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Ivana Parčetić (Marketing mreža, Srbija), Boris Eftimovski (marketing365, Makedonija) i Marjan Novak (Marketing Magazin, Slovenija) kao predsjedavajući.

„Svrha BalCannesa nije natjecateljska, stoga ne dodjeljujemo nikakve nagrade. BalCannes je zapravo pregled agencijskog tržišta regije, a 25 odabranih projekata daju reprezentativan uvid u najbolju agencijsku praksu na tržištima jugoistočne Europe“, ističe predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar.

Popis 25 najboljih projekata BalCannesa (abecednim redom):

  • 100 godina Zagrebačke banke – agencija Bruketa&Žinić OM (Hrvatska)
  • 1000 NESCAFÉ šalica – agencija Drap (Hrvatska)
  • Ako si iz Hrvatske – agencija BBDO Zagreb (Hrvatska)
  • Chronicles of Threats – agencija Saatchi & Saatchi Belgrade (Srbija)
  • Drama u taksiju – agencija McCann Beograd (Srbija)
  • Get a room! – agencija Imago reklamna agencija (Hrvatska)
  • Green tea – refreshes everything – agencija Formitas BBDO, Ljubljana u suradnji s agencijom Direct Media komunikacije (Slovenija)
  • I Have a Kraš on You – agencija Drap u suradnji s Leptir TV (Hrvatska)
  • Iskon: Ne daj babi s kolačima da prođe! – agencija UTORAK u suradnji s agencijom LAB360 (Hrvatska)
  • Iskrena vina – agencija Señor u suradnji s agencijom Studio Čavar (Hrvatska)
  • Itak 2014 / Power of words – agencija Pristop (Slovenija)
  • Izgubljena stranica – agencija Brlog (Hrvatska)
  • Low Cost Campaign – agencija New Moment New Ideas Company Y&R Beograd (Srbija)
  • Njuškalo susjedi – agencija McCann/Fahrenheit (Hrvatska)
  • One Photo a Day – agencija Saatchi & Saatchi Belgrade (Srbija)
  • Opipaj na vrijeme dok se stvari ne zakuhaju! – agencija Imago reklamna agencija (Hrvatska)
  • Pluća grada – agencija McCann Beograd u suradnji s agencijom McCann Skopje (Srbija)
  • Poli 40 Years – agencija Futura DDB (Slovenija)
  • Raiffeisen Ponovo Može – agencija McCann Beograd (Srbija)
  • Sarajevski kiseljak i Rade Šerbedžija – agencija Fabrika (BIH)
  • Skopsko Retro Collectables – agencija McCann Erickson Group Skopje (Makedonija)
  • Staropramen – Teleport – agencija Pioniri Communications (Srbija)
  • Tajna nestalih čarapa – agencija Imago reklamna agencija (Hrvatska)
  • VIP Different Stories – agencija Leo Burnett Belgrade (Srbija)
  • Život nije igra na sreću – agencija Bruketa&Žinić OM (Hrvatska)