BalCannes specijal: Razgovore o kreativnosti koja ujedinjuje regiju i ove godine podržava HGK

Na Weekend Media Festivalu i ove ćete godine (u petak u 16:15 h u dvorani Vikend) moći poslušati BalCannes panel-diskusiju o težnji za kvalitetom i izvrsnošću komunikacijske industrije uz podršku Hrvatske gospodarske komore te dašak balcanneskog šarenila.

FOTO: Borna Filić/PIXSELL

U desetoj godini BalCannesa, regionalne revije kreativnosti koja je tijekom godina okupila 150 agencija iz čak osam zemalja regije – Albanije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Kosova, Makedonije, Slovenije i Srbije – a stručni žiri pregledao stotine i stotine prijava kreativnih projekata, organizatori pripremaju zaokret u konceptu. Stoga lavovi ove godine uzimaju kreativni predah uz najavu dvogodišnjega kvalifikacijskoga perioda dogodine.

Ova je godina baš zato idealna za razgovore o kreativnoj izvrsnosti regije te desetljeću uspjeha i napretka revije uz neizbježan dašak šarenila, humora, ali i velikoga srca prijaviteljskih projekata BalCannesa. Hrvatska gospodarska komora i ovoga se puta pridružuje u misiji promicanja vrijednosti korisnih za cijelu zajednicu kroz pothvate komunikacijske industrije te unaprjeđenje domaćeg poduzetništva.

Božidar Abramović, predsjednik Udruženja marketinga HGK, poručio je: Nakon iznenađenja i izazova koje nam je pripremila prošla godina u svim aspektima poslovanja, promijenjeno tržište pokazuje neke nove trendove. Marketing je sastavni dio svake ekonomije pa su promjene vidljive i u našoj branši. Pandemija je zaključala svijet, ali je time strahovito ubrzala digitalizaciju poslovanja i gotovo u potpunosti ukinula potrebu fizičke blizine kao preduvjeta suradnje.

Zahvaljujući tim novonastalim trendovima, naše članice danas imaju dobru priliku za proširenje tržišta. Mi kao Udruženje moramo pokušati pronaći modele te im pomoći da što lakše i uspješnije svoje usluge, nivo kojih ni po čemu ne zaostaje za vodećim europskim agencijama, plasiraju na inozemna tržišta.

Udruženje marketinga HGK kontinuirano pruža podršku industriji u svakodnevnom poslovanju, a cilj mu je detektirati probleme na tržištu te predložiti mjere za promicanje i unapređivanje zajedničkih interesa članica uz institucionalnu podršku prema nadležnim tijelima. Iz HGK poručuju da se u aktivan rad Udruženja mogu uključiti sve zainteresirane agencije za promidžbu (reklamu i propagandu).

Panel u dvorani Vikend poslušajte u petak 24. rujna u 16:15 h!