Bračka Stina u filmu najvećeg svjetskog online distributera vina

Najveći svjetski online distributer vina wine.com uključio je bračku Stinu u svoj promotivni film.

STINA_A4_13Najveći svjetski online distributer vina wine.com uključio je bračku Stinu u svoj promotivni film. Wine.com ima sjedište u San Franciscu, postoji od 1998., a godišnje njihovu internetsku stranicu posjeti oko 20 milijuna čitatelja.

Stina osim dokazane kvalitete, svoj međunarodni uspjeh duguje i nagrađivanom brandingu iza kojeg stoje agencije Brandoctor i Bruketa&Žinić OM. Stinina potpuno bijela etiketa poput drevnog bračkog kamena inspirira i poziva na kreativno izražavanje. «Etiketa budi interes i radoznalost, nitko prema njoj nije ravnodušan. Upravo je etiketa na sajmovima ono što je prvo zamijećeno i što uopće potiče na kušanje.», kazao je Ivica Kovačević, direktor razvoja vinarije Jako vino – Stina.

Stina vina su prisutna na tržištu tek 4 godine, a već su postala vrlo poznato i traženo vino u Hrvatskoj, ali i mnogim zemljama svijeta. Stina je prisutna na tržištima Francuske, Njemačke, Belgije, Švicarske, SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Japana, Kine, Švedske, Srbije, Slovenije, Guatemale i Španjolske u vinotekama i restoranima od kojih mnogi nose jednu ili dvije Michelinove zvjezdice. Poslužuje se uz poziv gostima da ostave trag na etiketi i da je tako personaliziraju. S najzahtjevnijeg francuskog tržišta na Brač dolaze kuhari i studenti kako bi učili o vinu.

 

Promotivni film wine.com možete pogledati na naslovnici wine.com klikom na «learn more».