Dentsu Hrvatska otkriva kako kroz medijsku strategiju uspješno biti održiv
U vremenu u kojem je održivost postala jedan od prioriteta čovječanstva, a time i za brendove i tvrtke diljem svijeta, oglašivačka industrija poduzima hrabre korake prema smanjenju svog ugljičnog otiska. Dentsu Hrvatska donosi rješenja kako pojmove održivosti i oglašavanja dovesti u skladnu korelaciju koja će postati nit vodilja prilikom kreiranja marketinških planova i strategija.
Jeste li znali da jedno web pretraživanje emitira u prosjeku oko 4,5 g CO2e (ekvivalent ugljikovog dioksida)? To se na prvu ne čini puno, ali kada se zbroje sva pretraživanja putem Googlea u cijelom svijetu tijekom godinu dana, dođe se do čak 1.3 milijuna tona CO2e godišnje.
S druge strane, prosječan email koji u sebi sadrži privitak emitira 50 g CO2e, što znači da prosječna osoba godišnje emitira 135 kg CO2e samo kroz čitanje, filtriranje i slanje e-mailova. Slikovito prikazano, to je jednako kao da se automobilom odvezete od Zagreba do Rijeke i natrag.
Sve što radimo u nekoj mjeri emitira ugljični dioksid i na neke stvari je skoro pa nemoguće utjecati. Međutim, potrebno je razumjeti koje naše odluke utječu na (smanjenje) emisije te koji se koraci mogu poduzeti.
Održivost i ugljični otisak pojmovi su koji se još uvijek ne vežu dovoljno uz medijske strategije i oglašavanje. Primarni izazov je osvijestiti koliko različiti načini oglašavanja utječu na emisiju ugljičnog dioksida te kako, prilikom postavljanja marketinških i medijskih strategija, možemo utjecati na to.
Marketinška grupacija dentsu u Hrvatskoj lansirala je dentsu Good, diviziju koja je fokusirana na održivost u poslovanju. Dentsu Good globalno je rješenje koje stvara poslovni rast za organizacije i brendove usmjerene na društveni učinak, kroz najbolje prakse, alate i projekte kako bi Business-to-Business-to-Society (B2B2S) postao stvarnost.
Kako bi važnost razumijevanja emisije stakleničkih plinova i ugljičnog otiska približili klijentima, partnerima i svima uključenima u proces pripreme strategija za oglašavanje, dentsu Hrvatska razvio je alat Media Carbon Calculator – alat koji pomaže oglašivačima odabrati održivija rješenja za marketinšku komunikaciju.
Media Carbon Calculator je alat dizajniran za mjerenje i procjenu utjecaja medijskog plana na okoliš te nudi jedinstveno rješenje za oglašivače koji žele uskladiti svoje strategije s ciljevima održivosti. Ovaj inovativan alat izračunava CO2e povezan s određenim medijskim planom. Uzima u obzir međusobno djelovanje različitih medijskih komponenti koje čine medijski miks. Analizirajući ovaj medijski miks, kalkulator daje sveobuhvatnu procjenu ugljičnog otiska koji nastaje realizacijom odabrane kombinacije oglašivačkih kanala, platformi i formata.
Prednosti Media Carbon kalkulatora
Prednosti korištenja Media Carbon kalkulatora su višestruke. Ne samo da pruža uvide u utjecaj vaših medijskih kampanja na okoliš, već nudi i priliku za donošenje informiranih odluka o poboljšanju vaše medijske strategije. Evo kako ovaj alat može koristiti vašem poslovanju:
- Usklađivanje s ciljevima održivosti – Media Carbon Calculator omogućuje tvrtkama da usklade svoje prakse oglašavanja s ciljevima održivosti. Olakšava smanjenje ugljičnog otiska povezanog s oglašavanjem, optimiziranjem kombinacije medijskih elemenata i istraživanjem ekološki prihvatljivih alternativa. U današnjem vremenu u kojem je odgovornost za okoliš iznimno važna, ovaj alat pomaže vama i vašem brendu da poduzmete prave korake prema smanjenju negativnog utjecaja na okoliš.
- Prednost nad konkurencijom – Budući da potrošači sve više postaju ekološki osviješteni, brendovi koji aktivno smanjuju svoj ugljični otisak stječu prednost nad svojom konkurencijom. Media Carbon Calculator pomaže pokazati predanost održivosti, potičući jaču povezanost brenda s publikom.
Dentsu Hrvatska nudi fleksibilne poslovne modele za Media Carbon Calculator koji zadovoljavaju različite potrebe klijenata. Bez obzira trebate li jednokratno mjerenje za određenu kampanju ili kontinuirani nadzor, ovaj alat pokriva oboje.
Opcija jednokratnog mjerenja pokriva određeni broj kampanja unutar određene godine. Bez obzira želite li procijeniti cjelogodišnji utjecaj kampanja na okoliš, tromjesečno razdoblje ili bilo koji drugi vremenski raspon, Media Carbon Calculator pruža podatke koji su vam potrebni za donošenje informiranih odluka.
S druge strane, ako želite usporedbu scenarija kampanja kako biste razradili medijsku strategiju u detalje, kalkulator vam omogućuje izvođenje testova usporedbom različitih scenarija kampanje. Ispitivanjem ugljičnog otiska različitih medijskih mikseva koji obuhvaćaju TV, Out-of-Home (OOH), digital, tisak, radio i video, možete odrediti koja je kombinacija najodrživija i najučinkovitija za vaše ciljeve.
Želite li saznati više o dentsu Good diviziji te Media Carbon Calculator alatu, obratite se na [email protected].
Pogonjen 100% obnovljivom energijom, dentsu djeluje na više od 145 tržišta diljem svijeta s više od 66.000 posvećenih stručnjaka, a partner je s 95 od 100 najvećih svjetskih oglašivača. U jugoistočnoj Europi, dentsu tim čini više od 300 stručnjaka na 10 tržišta: Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Crna Gora, Srbija, Slovenija i Rumunjska.